• Vandaag gingen we "gezellig" uit eten met het gezin (ouders, broer, broertje en ik zelf)
    Nou wat gezellig was dat toch. Mijn broertje heeft het syndroom van asperger en daar moet altijd al rekening mee worden gehouden. Nu is hij de laatste tijd veelste laat naar bed geweest en is hij dus zéér snel aangebrand. Dat hebben we dus gemerkt in het restaurant.
    Hij moest telkens huilen (hij is 10) en was telkens boos, aangebrand en geïrriteerd. Mijn ouders waren telkens boos op mij en mijn broer omdat wij hem telkens zouden "uitdagen".
    Om een lang verhaal kort te maken, ik wil dus nooit meer uit eten als het zo moet hoor.

    Iemand nog meer van die leuke etentjes gehad?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik herken het =3


    26 - 02 - '16

    Oh, ik vind etentjes meestal wel gezellig. Al worden ze minder gezellig als mijn pa weer eens te veel drinkt --'

    nerveus schreef:
    Bij mij zijn de etentjes meestal wel gezellig hoor ;)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Als ik uit eten gaat (1 x in 1000 jaar) is het meestal gezellig.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als wij met ons gezin uit eten gaan is dat wel leuk, maar als we met de familie uit eten gaan niet.
    Dan moet ik altijd aan de kindertafel zitten, met kindertjes tussen de 5 en 15 - ik ben 17 - en die eten smerig en traag en eten vies kindervreten en praten over kinderachtige dingen en ik mag dan ook al geen wijn. I hate that.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Een oom van mijn vader die zeurt altijd. Zo hadden we laatst een etentje vanwege de tachtigste verjaardag van mijn oma en die oom van mijn vader ging zeuren, omdat het eten niet zou smaken. Terwijl ik hetzelfde had en het was hartstikke goed bereid. Hij was ook niet te spreken over de service, terwijl de eigenaar nog bij mij is geweest + doorvoor nog een andere serveerster, omdat ik mijn been op de bank had liggen, wat er aan de hand was. Dus ik vertellen dat ik een gekneusde voet + enkel had en nog vragen of ze soms ijs moesten halen. En hij klagen over de service, daar kan ik dan niet tegen


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Mod: Aangepast wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2019 - 18:28 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leafeon schreef:
    Als ik uit eten gaat (1 x in 1000 jaar) is het meestal gezellig.


    SLOAN.