• Had een idee van het "Gezellig" uit eten topic
    Ik lus bijna alle fruit en vlees , maar echt geen groente. Waar onder ook aardappels.Dus nu word ik voor dat al jaren voor gek uitgemaakt en zelfs leraren van de basisschool dachten elk jaar dat ik loog D:.(nu gaat het wat lastiger als je op de middelbare zit.(2)). En het liefst eet ik de hele dag een fruitsalade :'D.

    Dus ik heb even een vraag is het nou zo erg/gek dat ik totaal geen groente lust en wie heeft dat ook dat tie iets totaal niet lust?

    uuhhh ik overdrijf niet ik heb vroeger jaren lang groente moeten eten van me moeder elke avond, dus ik weet wel hoe het smaak en ja ik eet wat de potschaft en ik kan gewoon bij vrienden eten ,want die weten dat ik het niet lust.
    aleen sla en komkommer lus ik =.=

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 20:59 ]


    Shoganai i ne~

    Meddows schreef:
    Dat is wel echt mega ongezond.

    We eten genoeg andere dingen waardoor het niet mega ongezond is.:3
    Mijn hele familie is zo

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 21:25 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind het niet echt raar hoor, als je dat nu niet lust :S
    Ik lust geen fruit en dat vinden mensen raar dus ja :p


    Stop wishing, Start doing..

    trek je het niet aan. Ik lust niets dat in het water/zee heeft gelegen.. (elke soort vis, mosselen, ..)


    Get outta my head!

    Ik heb hetzelfde als jij, maar ik lust wel aardappelen. Mensen kijken mij ook altijd raar aan, maar ik zeg altijd: ik leef al zestien jaar zonder enige ernstige ziekte en ben geen vetzak.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik heb geen problemen met groente, maar hou niet van fruit. Dus dat compenseert mekaar ergens weer :'] En ik hou niet van brood.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik lust ook veel dingen niet.

    Ik kende een meisje dat geen brood lustte. Zij at de hele dag koekjes. Ook niet echt gezond.


    Think before you act.

    qua groente.. vind ik alleen sla lekker.. komkommer, bloemkool maar daar moet dan kerriesaus overheen.. en spinazie lus ik.

    & qua fruit lus ik ook niet veel ;P

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 23:16 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you