• Ik heb echt zin in Kerstmis!
    Ik vind de feestdagen - Sinterklaas en Kerstmis - echt zo gezellig! Ik kan echt uren naar die films kijken op tv en naar al die liedjes luisteren. Knus in mijn bed, geen lichtje aan en in de duisternis staren. HEERLIJK!
    Mijn favoriete Kerstlied is All I want for Christmas is you.

    En die van jullie? En welke Kerstfilms vinden jullie leuk?


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Voiceless schreef:
    Een weekendje voor Kerst (19 december) gaan we met z'n tweetjes naar een camping, in een huisje, om met z'n tweetjes Kerst te vieren met cadeaus en alles. (:
    Dan het echte Kerst en oud en nieuw vieren we in Assen, bij mijn vriend zijn familie.

    Mmh-, ik weet bij voorbaat al wat jij onderandere gaat uitpakken :9~


    Let it come and let it be

    Genius schreef:
    Ik hou niet van kerst en sinterklaas.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik haat kers, al dat schijnheilige gedoe. Al die commercieel zooi. Mensen zijn vergeten waar kerst echt om gaat, wat de echte oorsprong is. Daarom vier ik het ook nooit. Het enigste wat ik wil is een kerstboom, zodat ik midwinter kan vieren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat had ik een paar weken geleden ook. Ik had zoveel zin in kerstmis en dat alleen, maar omdat er op mijn yoghurtpotje " 25-10-11" stond en toen moest ik aan kerstmis denken. Maar goed, ik heb wel zin in de sfeer,al is er ook wel een reden waarom ik er iets minder van hou.

    Wij vierne geen kerst, alleen op school :'D

    Genius schreef:
    Ik hou niet van kerst en sinterklaas.

    Ik heb ook zin in Kerstmis. Mijn favoriete kerstfilm is The Nightmare Before Christmas. ^^


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Ik houd dit jaar ook ontzettend van de kerst, want dat vier ik in Nieuw Zeeland met mijn vriend samen ... Midden zomer op het strand! *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    Ik houd dit jaar ook ontzettend van de kerst, want dat vier ik in Nieuw Zeeland met mijn vriend samen ... Midden zomer op het strand! *O*

    Whaha dat is indd echt leuk. :P De kerstman loopt daar ook gewoon in een zwembroek rond. :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik heb er ook zo'n zin in, want dat is altijd knus en gezellig :3


    Mutant and proud

    Corsair schreef:
    Ik heb er ook zo'n zin in, want dat is altijd knus en gezellig :3


    i put the fun in funeral

    Normaal gesproken vind ik Kerst leuk, maar dit jaar sla ik liever over :')


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Jingle bombs, jingle bombs, mine blew off you see. Where are all the virgins that Bin Laden promised me?


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het kerstgevoel altijd heel leuk, knus en gezellig maar de Kerstdagen zelf vind ik absoluut niet leuk en eigenlijk verschrikkelijk.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    C18 schreef:
    Jingle bombs, jingle bombs, mine blew off you see. Where are all the virgins that Bin Laden promised me?

    -out-
    I used to be a man, but thank to Uncle Sam. Every time I cough, my nuts keep falling off. :Y)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.