• Zooow... hellow Quiterians, lange tijd niet gesproken! Al begon de eerste minuten al lekker goed met lekker zeurende popjes die je zo makkelijk af kan maken ^^

    Maar goed.. Ik denk dat velen me nog wel kennen? :P Gezien jongens toch wel makkelijk onthouden worden, en onze profielen graag bezocht worden door kleine meisjes van 10 o.a. Vind je gek dat pedofilie zo bevordert wordt? ;p Maar ik ben dus een tijdje er weer tussenuit geweest door drukte, maar ga toch weer proberen om afentoe es wat mee te kletsen en soms *waarschijnlijk tot leedwezen van de mods* meekibbelen ^^

    Nog even kort voorstellen.. Ik ben dus Sander, en binnenkort 18, dus dan hoor ik bij de senioren ^^ En de drukte waarmee ik tegenwoordig behoorlijk wat te kampen heb is mijn studie fysiotherapie waarmee ik net begonnen ben :P Is namelijk behoorlijk pittig :P

    Nou, meisjes die willen kibbelen, stuur maar een pb, Want doe troep weg en houd de forum schoon! ;p Als iemand wat wilt weten, stuur gewoon een reply :P En verder mag je gebruik maken van je eigen zelfstandigheid om een actie uit te voeren ;p


    Ligt and Darkness are both very different..

    Zeg was jij niet degene die met zo'n mod van hier wat had ? :'D


    -


    No growth of the heart is ever a waste

    We moeten nog steeds op een date, Sander(wbw) Ookal ben ik geen tien, is dat een obstakel?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    C18 schreef:




    Screw you D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Genius schreef:
    Zeg was jij niet degene die met zo'n mod van hier wat had ? :'D

    Yes :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Sorenos schreef:
    (...) In nijmegen HAN, jij? :P

    Hanzehogeschool Groningen. Ben derdejaars dus als je vragen hebt over bepaalde dingen mag je me gerust even contacten ^^


    You cannot even begin to comprehend the bounds of my forthcoming genius.

    Dudley schreef:
    Ik ben al een maand 18. (joehoe)
    Senior for life.


    dan is op 1 oktober dus hugtime voor de senioren! ;p


    Ligt and Darkness are both very different..

    Nessuno schreef:
    (...)
    Hanzehogeschool Groningen. Ben derdejaars dus als je vragen hebt over bepaalde dingen mag je me gerust even contacten ^^


    Ah ok :P Goede school? ^^ bij mij ook wel :P Goede leraren vooral ^^ En i kzal t zeker onthouden! :P


    Ligt and Darkness are both very different..

    C18 schreef:
    (...)
    Yes :]

    Okee bedankt dat jij antwoord :')


    -

    Sorenos schreef:
    (...)

    dan is op 1 oktober dus hugtime voor de senioren! ;p

    Yes it is! You can do amazing things when you're eighteen, so let's have a party! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sorenos schreef:
    (...) hahaha miste je me zo erg dan? ;p *hug*


    Gnegne jaa ;p Ik mis gewoon iedereen :Y)


    Inspiration can hit you any time

    Genius schreef:
    (...)
    Okee bedankt dat jij antwoord :')

    No probs.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sorenos schreef:
    (...)

    dan is op 1 oktober dus hugtime voor de senioren! ;p

    Yeah. I'm in _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    Jij staat in mijn vrienden lisjt (cat) Maar.. ik herinner me je niet. Hoi.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Midna schreef:
    Hallooo Sandertjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    Wie ben jij ;$


    nobody, en jij? :3


    Ligt and Darkness are both very different..