• Zooow... hellow Quiterians, lange tijd niet gesproken! Al begon de eerste minuten al lekker goed met lekker zeurende popjes die je zo makkelijk af kan maken ^^

    Maar goed.. Ik denk dat velen me nog wel kennen? :P Gezien jongens toch wel makkelijk onthouden worden, en onze profielen graag bezocht worden door kleine meisjes van 10 o.a. Vind je gek dat pedofilie zo bevordert wordt? ;p Maar ik ben dus een tijdje er weer tussenuit geweest door drukte, maar ga toch weer proberen om afentoe es wat mee te kletsen en soms *waarschijnlijk tot leedwezen van de mods* meekibbelen ^^

    Nog even kort voorstellen.. Ik ben dus Sander, en binnenkort 18, dus dan hoor ik bij de senioren ^^ En de drukte waarmee ik tegenwoordig behoorlijk wat te kampen heb is mijn studie fysiotherapie waarmee ik net begonnen ben :P Is namelijk behoorlijk pittig :P

    Nou, meisjes die willen kibbelen, stuur maar een pb, Want doe troep weg en houd de forum schoon! ;p Als iemand wat wilt weten, stuur gewoon een reply :P En verder mag je gebruik maken van je eigen zelfstandigheid om een actie uit te voeren ;p


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    bevalt die antwoord je wel? =D

    Haha jawel hoor :'D


    -

    Lycaon schreef:
    (...)
    Mooi niet. Dan ga je ook maar werken voor je geld. (puh)


    ik ben wel jouw kind!! En jij hebt me weggepest! (knap dat je op je 3 jarige ofzo een kind hebt gemaakt x) )


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    bevalt die antwoord je wel? =D
    \

    Terug naar school! -boosgezicht-


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ken ik jou ?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lycaon schreef:
    (...)
    Mooi niet. Dan ga je ook maar werken voor je geld. (puh)

    Mensen, blijven we wel ontopic aub ^^