• Sorry van dat agressief gedoe in de titel. Maar ik heb jullie nodig. Ik had een idee voor een storie. En nu niet dicht doen! Lees even verder. De Quizletters (jullie dus) doen mee aan deze storie. dus ik trek jullie er gewoon mee in. Tenminste, als jullie je aangetrokken voelen tot dit idee. Het enige wat jullie moeten doen is informatie over jezelf geven door het onderstaande in te vullen.

    Het idee (ik ben slecht in intro's)

    Invul-formulier-dinges;
    Jou (hele) naam (of een verzonnen achternaam);
    Jou nicknaam;
    Jou leeftijd;
    Female or male;
    Jou foto of beschrijving van uiterlijk;
    Jou karakter;
    Informatie (zoals je hobby's, familie,..);
    De Quizletters waarmee je goed bevriend bent (nicknaam zeggen);

    Niet meer beschikbaar - En wie is er geïnteresseerd in de rol van; THE QUIZLET KILLER. :3

    Als je dit hebt ingevuld stop ik geen kruk in je neus. Oh, en een belangrijke vraag; Zou ik dit wel doen?

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 12:29 ]


    All this dampness is damp.

    Haha awesome =3 Maar ik heb eigenlijk geen zin om die lijst in te vullen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Haha awesome =3 Maar ik heb eigenlijk geen zin om die lijst in te vullen.


    Ik kan altijd wachten. :3


    All this dampness is damp.

    Ik doe het toch maar omdat ik niets te doen heb.


    Your make-up is terrible

    -> Verplaatst naar Rollen verdeling


    I am an idiot, I move.

    Shade schreef:
    -> Verplaatst naar Rollen verdeling


    Huhu, bedankt. :>


    All this dampness is damp.

    Ik ga ook gewoon meedoen ook xd.

    Jou (hele) naam (of een verzonnen achternaam); Andrea Anarchist
    Jou nicknaam; als in username: nu Shade. als in bijnaam: Anzo
    Jou leeftijd; 16
    Female or male; female
    Jou foto of beschrijving van uiterlijk; Klik
    Jou karakter; vrij stil bij mensen die ik niet ken, maar verder ben ik volgens mij vrij oké. Ik kan wel zomaar boos worden op alles en iedereen en zie vrijwel alles zwart-wit.
    Informatie (zoals je hobby's, familie,..); Ik rijd paard; houd van fietsen; niets doen bij een kampvuurtje en heb een ontzettende hekel aan school (wie niet?)
    De Quizletters waarmee je goed bevriend bent (nicknaam zeggen); HEARTCRASH, nerveus, Masquerade


    I am an idiot, I move.

    POEP ik had alles ingevuld, kut internet zegt: Pagina niet beschikbaar.

    Jou (hele) naam (of een verzonnen achternaam); Nikki van der Berg
    Jou nicknaam; Assassin
    Jou leeftijd; 17
    Female or male; Female
    Jou foto of beschrijving van uiterlijk; Blond, grijze ogen, klein. Foto
    Jou karakter; Slim, grappig, koppig, eigenwijs, obstinaat en behulpzaam.
    Informatie (zoals je hobby's, familie,..); Quizlet is mijn enige hobby. Ik heb een moeder, een vader, een broer en een zusje die ook weleens verhalen schrijft op Q.
    De Quizletters waarmee je goed bevriend bent (nicknaam zeggen);
    - TourdeKrulle
    - Lycaon
    - PRESIDENT
    - JoJudicious
    - Springbreak
    - Chacharel
    - PUKKELxDING
    - KirstenSnaps

    En nog meeer x_x Ik vind bijna iedereen aardig hoor.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 23:18 ]


    Your make-up is terrible

    Jou (hele) naam (of een verzonnen achternaam); Lilian -paars bloemetje- tegenover gestelde van de Oud (:
    Jou nicknaam; Appreciating
    Jou leeftijd; 13, 23 juli 14
    Female or male; Female
    Jou foto of beschrijving van uiterlijk; Blauwe, grote ogen, krullende wimpers. donkerbruin haar, krult aan onderkant. Kuiltjes, beugel. 1.63. Niet bleek, maar ook niet bruin. Geen overgewicht.
    Jou karakter; Oh gosh, hier ben ik slecht in. Ik denk teveel na. Ik hou van alleen zijn. Ben niet zo sociaal. Egoïstisch. Dromerig. Muzieklover. Fantasierijk. Emotioneel.
    Informatie (zoals je hobby's, familie,..); Mijn allergrootste hobby is muziek luisteren. Muziek steunt mij meer dan wie dan ook. Ik ben op zoek naar iemand met dezelfde muzieksmaak als ik en op zoek naar iemand, die net als ik, teveel nadenkt over het leven en een beetje raar is. Ik stel me niet gauw open. Ik heb mijn hele familie nog. Moet ik echt over mijn familie gaan praten? Uhm, oké, mijn vader had vroeger een erge ziekte. Is over gegaan. Mijn moeder had het 2 jaar geleden, tot 5 maanden geleden. Is ook over. Heb 2 broertjes. Één is vreselijk negatief. Ander is eigenlijk een beetje en sukkel. Wel een lief sukkeltje.
    De Quizletters waarmee je goed bevriend bent (nicknaam zeggen); Paradigm, ImTheWolf, LauLOLLYpop, SoftTones, uhm?

    Jezus, dat ik dit allemaal opschrijf x'D


    wth.

    Jou naam; Susan de Graaf.
    Jou nicknaam; Travesty.
    Jou leeftijd; 15.
    Female or male; Female.
    Jou foto of beschrijving van uiterlijk; Foto hierzo. (:
    Jou karakter; Vrolijk, druk, zeg soms dingen zonder er over na te denken, probeer altijd het positieve van dingen in te zien, ongeduldig, eigenwijs, koppig. (:
    Informatie (zoals je hobby's, familie,..); Ik hou van dansen en ik doe graag leuke dingen met vrienden. Verder heb ik gewoon 2 ouders en een broertje.
    De Quizletters waarmee je goed bevriend bent (nicknaam zeggen); Fictional, Sutherland, ElNino, Psychic.

    Haha, ik moest al lachen om je titel. En ik vind het een leuk idee trouwens! (:

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 23:31 ]

    Jou (hele) naam (of een verzonnen achternaam); Kelly de Klerk
    Jou nicknaam; Frizzled
    Jou leeftijd; 15
    Female or male; Female
    Jou foto of beschrijving van uiterlijk; Blond haar, blauwe ogen en normaal van figuur.
    Jou karakter; Lief, snel jaloers, probeert mensen te helpen.
    Informatie (zoals je hobby's, familie,..); Ik dans graag, doe ook graag extreme sporten en ga veel om met me vrienden& familie.
    De Quizletters waarmee je goed bevriend bent (nicknaam zeggen); Paraguay, Wunderland, Equivalent, Versace.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Jou naam ; Rose Amir.
    Jou nicknaam; Portugal.
    Jou leeftijd; 15
    Female or male; Female
    Jou foto of beschrijving van uiterlijk; Klik
    Jou karakter; Arrogant, groot ego, grappig, behulpzaam en eh geen idee hahah.
    Informatie (zoals je hobby's, familie,..); Ik heb een oudere broer, zijn voornaam is dom dus ik geef z'n tweede naam haha, Sean. Mijn hobby's zijn computeren, skateboarden, surfen en basketballen. Mijn broer is 21 en woont op zichzelf, en ik woon bij mijn ouders.
    De Quizletters waarmee je goed bevriend bent (nicknaam zeggen); Prepare voor mijn waslijst: Argentinia, Windfall, Sneekpeak, Springbreak, Italy, Santo, Casanova, Footballeur, Reckless, Hoshizora, GayGenootjes, Argentina, VivaEspana, Pershoofd, Samrawrr, JBM, wunschen, Paraguay, ElNino, Starwarsdude, NorthKorea, Cannabis, Desperation, Devilqueen, Tragically.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 9:27 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Jou (hele) naam (of een verzonnen achternaam); Mireille
    Jou nicknaam; NewZealand
    Jou leeftijd;15
    Female or male;female
    Jou foto of beschrijving van uiterlijk;Klik en zie Mireille (krul)
    Jou karakter; stil, verlegen, eigenwijs, koppig, soms wat onzeker, flap uit *heel soms*
    Informatie (zoals je hobby's, familie,..); Ik heb 1 broer en 2 zusjes. Mijn ouders zijn niet gescheiden, dus ze wonen nog samen. Ik zit op de vooropleidingdans. Daar zit ik al vanaf dat ik in groep 7 zat. Ik wil (als ik niet verander van mening) later danser worden en als ik daarna nog zin heb, een eigen dansschool beginnen.
    De Quizletters waarmee je goed bevriend bent (nicknaam zeggen); Sprinkles, Genius, Fortune, Appelmoes, Nederland, Tragically, IvoryCoast, Fictional, PRESIDENT -dat was het denk ik-

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 23:32 ]

    Ik wil ook meedoen =D
    Alleen maak ik later die lijst want ik ben er nu te lui voor [a]


    dream, dare, fly!

    Jou naam; Michelle Rutten.
    Jou nicknaam; Medicine
    Jou leeftijd; 13
    Female or male; Alien. (Female :'D)
    Jou foto of beschrijving van uiterlijk; http://lunaticobsession.hyves.nl/fotos/1014893149/0/dmtn/
    Jou karakter; Betrouwbaar - overbezorgd - sarcastisch - koppig (ontzettend) - tegenstrijdig - zeg mn mening luid en duidelijk (: - prettig gestoord - praat niet makkelijk over dingen die haar dwarszitten,maar is zelf een luisterend oor - verlegen maar als ze zich op haar gemak voelt niet (:
    Informatie (zoals je hobby's, familie,..); ik heb een moeder en een vader, en een nichtje en neefje die ontzettend veel voor me betekenen. Ik hou van dansen, schrijven, lezen -boeken boeken boeken-, muziek luisteren, zingen, met vrienden zijn.
    De Quizletters waarmee je goed bevriend bent (nicknaam zeggen); ehm, haha niemand behalve DeahtNoteX (geloof ik, als ik het goed schrijf :'D) En Starstruckk.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 23:57 ]


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Naam: Samantha Holthof
    Nickname: Tinfoil
    leeftijd: 18
    Female or male: Female, 100%
    Foto+beschrijving: krullend, donkerblond haar tot net onder mijn schouderbladen en hazelkleurige ogen die verkleuren met het licht.
    Karakter (ik typ even in de 3e persoon x]): Samantha is een lief en vriendelijk meisje met een minderwaardigheidscomplex. Ze wuift altijd alle complimenten weg, doet alsof anderen beter zijn en vind hem moeilijk te geloven dat mensen ook maar jaloers op haar zouden kunnen zijn. Gelukkig heeft ze mensen in haar leven die haar constant duidelijk maken, dat haar minderwaarheidscomplex nergens op slaat. Ze wil wel altijd dat mensen haar aardig vinden en doet er altijd alles aan om mensen op hun gemak te stellen, dat is belangrijk voor haar. Ze is erg slim en oplettend en is meestal een beetje het stille muisje. Maar als ze eenmaal zich in een gesprek mengt of als je haar het gesprek in sleurt, dan kan ze goed meepraten en praat soms zelfs te veel. Als ze zenuwachtig is of als ze zich niet op haar gemak voelt dan begint ze veel en vooral snel te praten, vaak over dingen die er helemaal niet toe doen. Het is ook erg makkelijk om haar aan het blozen te krijgen.

    Met suiker op of energiedrank verdwijnt dat verlegen stille meisje echter compleet en stuitert ze alle kanten op. Ze heeft van zichzelf een hele droge humor die niet iedereen altijd snapt. Ze geeft zeer veel om familie en vrienden en zou daar dan ook voor door het vuur gaan. Ondanks haar stille kant, zal ze altijd opkomen voor zichzelf en voor mensen die het nodig hebben, ze kan namelijk niet tegen onrecht. Ze is goed met woorden en kan iemand in een discussie dan ook al snel laten zwijgen. Verder is ze een echt knuffelkonijn.
    informatie: Ik ben opgegroeid met een alcoholistische vader, die regelmatic dingen door het hele huis gooide en er niet echt op lette of ik in de weg stond of niet. Toen ik 12 was zijn mijn ouders gescheiden en ging ik om de 2 weken naar mijn vader. Toen ik 13 was stierf mijn oom, toen ik 14 was stierf mijn opa en twee maanden voordat ik 16 werd pleegde mijn vader zelfmoord. Ik heb nu alleen nog mijn moeder, stiefvader (die ik geweldig vind) oma, tante en nicht over. Ik heb het niet zo op de familie van mijn vader.

    Ik hou van zingen en muziek luisteren, ik kan serieus niet zonder muziek leven. Ook hou ik van lezen en boeken, vooral van die oude, muffe boeken. Ik hou er van hoe die blaadjes aanvoelen. Ook kan ik niet zonder mijn laptop.

    Quizletters waar ik goed bevriend mee ben: Hel, Parable, England, Ezioluvvr, VampyreAngel, Carameja en LysannLiquor.

    Mag ik een berichtje als hij er is? Ö

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 23:36 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.