• Wat me opvalt is dat er steeds meer jongens op Q komen. Ik zie er steeds meer verschijnen bij Online leden. Nu moeten we ze alleen nog hier houden en actief krijgen op het forum. Yeaaah voor de jongens!

    Kom op mannen, we verenen ons en nemen Q over! Muhahahaha (duivel)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 9:44 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Wat me opvalt is dat er steeds meer jongens op Q komen. Ik zie er steeds meer verschijnen bij Online leden. Nu moeten we ze alleen nog hier houden en actief krijgen op het forum. Yeaaah voor de jongens!

    Kom op mannen, we verenen ons en nemen Q over! Muhahahaha (duivel)


    Typisch een jongen/man. Ik bedoel, waarom zouden jongens/mannen Q over moeten nemen?! Als je een geintje maakte, zeg het dan volgende keer even


    Physics is awesome

    Ehm... Hoe meer jongens hoe minder meisjes per jongen. Ik heb liever minder jongens :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Ehm... Hoe meer jongens hoe minder meisjes per jongen. Ik heb liever minder jongens :Y)

    O.O
    *deinst langzaam achteruit*
    *draait zich ineens om*
    *rent gillend weg*
    ALWIN IS EEN CREEP!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!
    No, kidding, how could I ever be afraid of cute Alwin *knijpt in Alwins wang*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    HEStyles schreef:
    (...)
    O.O
    *deinst langzaam achteruit*
    *draait zich ineens om*
    *rent gillend weg*
    ALWIN IS EEN CREEP!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!
    No, kidding, how could I ever be afraid of cute Alwin *knijpt in Alwins wang*


    Je gaat toch niet in mijn wang knijpen tijdens het sexen? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Ehm... Hoe meer jongens hoe minder meisjes per jongen. Ik heb liever minder jongens :Y)


    nee dan krijgen we een groot knock partij. aan de andre kant wel meer keus hierxD


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Het is "verenigen", lieverd. Even aanpassen

    Ik vind het wel leuk, HellRider is ook aardig trouwens en Baskuh al helemaal! Ik vind het wel leuk, al zal deze site altijd overheerst worden door vrouwen :'P


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dooddoener schreef:
    (...)

    nee dan krijgen we een groot knock partij. aan de andre kant wel meer keus hierxD


    Hoezo krijgen we een grote knokpartij?

    Gaan meisjes om mij... vechten? :O
    AWESOMMMMMMMMMMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEee!


    quidquid excusatio prandium pro

    Girl Powerr(hoera)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    JIHOE, SM-PARTY! ORGIEEEE!

    Sorry, moest even.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Je gaat toch niet in mijn wang knijpen tijdens het sexen? D:

    O.O Creep...
    IK BEN VIJFTIEN!!!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    meiden zijn nog steeds in de meerderheid *pampampaaaammmm*


    Shoganai i ne~

    No way (bloos)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    HEStyles schreef:
    (...)
    O.O Creep...
    IK BEN VIJFTIEN!!!


    I know, moet ik nog 3 jaar wachten D:
    Hopelijk heb je tegen die tijd een kunstneus (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    HEStyles schreef:
    (...)
    O.O Creep...
    IK BEN VIJFTIEN!!!


    Ach gossie toch meis... ALWIN, OPROTTEN, JE VERKRACHT HIER GEEN MENSEN. PONY'S WAREN VOOR VRÍENDSCHAP...!

    En btw, als Alwin al seks met je wil moet je wel zo woest aantrekkelijk zijn dat je tegen zijn linker/rechterhand op kunt! Dat is heel wat heur!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Ach gossie toch meis... ALWIN, OPROTTEN, JE VERKRACHT HIER GEEN MENSEN. PONY'S WAREN VOOR VRÍENDSCHAP...!

    En btw, als Alwin al seks met je wil moet je wel zo woest aantrekkelijk zijn dat je tegen zijn linker/rechterhand op kunt! Dat is heel wat heur!


    Ik ben geen pony buiten het ponytopic, anders word ik van t forum afgeschopt :Y)


    quidquid excusatio prandium pro