• Wat me opvalt is dat er steeds meer jongens op Q komen. Ik zie er steeds meer verschijnen bij Online leden. Nu moeten we ze alleen nog hier houden en actief krijgen op het forum. Yeaaah voor de jongens!

    Kom op mannen, we verenen ons en nemen Q over! Muhahahaha (duivel)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 9:44 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    depression schreef:
    macht aan de jongens ^^ vroeger waren jongens ook nog de baas in huis ^^


    Dat waren de mannen, niet de jongens.(puh)


    "Love is a beautiful fear." - Kiera Cass

    vivian07 schreef:
    (...)

    Dat waren de mannen, niet de jongens.(puh)


    ECHTE MANNEN waren dat! niet die mietjes van vandaag die hun nagels lakken, parfum opspuiten en langer bezig zijn met hun haar dan de meeste meisjes. NEE! ECHTE MANNEN met haar op hun handpalmen en haar op hun neus, haar op hun teennagels en haar op hun tong. Terwijl de mietjes van vandaag hun dagelijke pedicure ondergaan zijn het de ECHTE MANNEN die de wereldproblemen oplossen en de zwakke vrouwmensen doen zwijmelen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik niet haha, maar dat kan ook aan mij liggen lol.


    live the life you love

    Zolang er maar een paar zijn die hardstyle luisteren, ooooh dan word ik zo gelukkig!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    RainbowDash schreef:
    (...)

    ECHTE MANNEN waren dat! niet die mietjes van vandaag die hun nagels lakken, parfum opspuiten en langer bezig zijn met hun haar dan de meeste meisjes. NEE! ECHTE MANNEN met haar op hun handpalmen en haar op hun neus, haar op hun teennagels en haar op hun tong. Terwijl de mietjes van vandaag hun dagelijke pedicure ondergaan zijn het de ECHTE MANNEN die de wereldproblemen oplossen en de zwakke vrouwmensen doen zwijmelen :Y)


    En toen was ik lesbisch :').


    i put the fun in funeral

    Dooddoener schreef:
    (...)

    nee dan krijgen we een groot knock partij. aan de andre kant wel meer keus hierxD


    Een grote knokpartij?! Ik dacht dat jongens tegenwoordig niet meer om meisjes vochten, was er te echt van overtuigd dat wij meisjes geemanicepeerd(sorry, als ik het verkeerd heb geschreven) waren maar blijkbaar niet

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 22:59 ]


    Physics is awesome

    PinkiePie schreef:
    (...)

    En toen was ik lesbisch :').


    Awesome!
    Ik kom kijken als je hete lesbischeponysex hebt :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    PinkiePie schreef:
    (...)

    En toen was ik lesbisch :').


    Eigenlijk is dat ook best sexy, zo'n Chewbacca om lekker te knuffelen ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    zeg wisten jullie dat in de dieren wereld de vrouwtjes de baas zijn?
    dat gaat hier niet gebeuren hoor....


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Awesome!
    Ik kom kijken als je hete lesbischeponysex hebt :Y)



    i put the fun in funeral

    Bij de bonobo's wel maar die zijn raar. En wat is er mis mee als vrouwen/meisjes de baas zijn?


    Physics is awesome

    vraag; waarom alleen maar spongebob plaatjes?
    ~niet dat ik er wat op tegen heb ^.^
    ON: meiden aan de macht (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Eyes schreef:
    Bij de bonobo's wel maar die zijn raar. En wat is er mis mee als vrouwen/meisjes de baas zijn?

    dan wort het hier een groote kippehok. heb ervaring met me lerares,

    vorig jaar ging ik in de winnter met de bus naar school. samen met een klasgenoot. denken oo mooi ze is er dan hoefen we niet te lopen kunnen we het busje in maar nee. staat ze half uur te babbelen staan we in de vrieskouw. een keer dachten nou wort het me te lang we lopen maar.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    UN schreef:
    vraag; waarom alleen maar spongebob plaatjes?
    ~niet dat ik er wat op tegen heb ^.^
    ON: meiden aan de macht (:


    misschie me weg te jagen? heb schijt hekel aan de spons.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Dat is wel waar ja :P M'n vriendje heeft sinds kort weer Quizlet aangemaakt ;) Zou wel leuker zijn als het wat meer gemengd is.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.