• Wat vind iedereen toch erg en ordinair aan seks?

    Ik was me laatst aan bedenken dat als je alleen maar een speling op seks maakt, sommige mensen in de lag schieten en zo rood worden als een tomaat. Of het schandelijk vinden en je regelrecht voor gek verklaren.
    Hebben die niet door dat seks een van de mooiste dingen is/moet zijn? Hebben die niet door dat het puur natuur is en net zo normaal is als ademen. Wat is er zo vreemd aan geslachtelijke voorplanting en zo normaal en ongeslachtigelijke voorplanting?
    Ik bedoel niet eigen ervaring, ik snap dat je dat niet van de daken schreeuwt. Ik heb het over seks in het algemeen.

    Ben ik nu echt de enigste die op een serieuze en volwassen manier over seks en alles wat er bij komt kijken(van biologie tot kinky) kan hebben, zonder zo vreemd te reageren?
    Hoe zit dat bij jullie, moet ik echt mijn hoop op de mensheid opgeven?

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 22:53 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Vroeger vond ik het genant. Maar met de jaren wordt het normaler vind ik.


    SLOAN.

    In welke klas zit je :P?


    Life is hard and then we die

    Bah, geef me iets om over door te denken and I'll get back to you (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Nee, ik praat er best wel normaal over eigenlijk.
    Ik vind het zelf helemaal niet zo'n erg onderwerp om over te lezen/praten of weet ik veel wat. Kijken ben ik niet echt fan van.. uhum.
    Ik vind het eigenlijk ook wel normaal, maar wel iets wat privé is en ik persoonlijk niet met de hele wereld zou delen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik kan normaal over seks praten, like I care


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik ben het helemaal met je eens, iedereen reageert er zo raar op, maar het is gewoon doodnormaal.

    Nee, niet de hoop opgeven. Ik vind het ook niet raar, ik vind seks vrij normaal (niet dat het gewoontjes is ofzo, of dat ik iedere dag lig te rollebollen zeg maar, maar het is gewoon seks. No problems). Ik kan wel doordenken, en als een leraar dan zegt dat je bij het naaien een vingerhoedje moet gebruiken schiet ik wel in de lach ja.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Fog schreef:
    Ik kan normaal over seks praten, like I care


    Big girls cry when their hearts are breaking

    PUKKELxDING schreef:
    In welke klas zit je :P?

    5 vwo, ben 17.
    Maar het maakt niet uit hoe oud ze zijn, ze blijven zo denken en reageren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Stray schreef:
    Nee, ik praat er best wel normaal over eigenlijk.
    Ik vind het zelf helemaal niet zo'n erg onderwerp om over te lezen/praten of weet ik veel wat. Kijken ben ik niet echt fan van.. uhum.
    Ik vind het eigenlijk ook wel normaal, maar wel iets wat privé is en ik persoonlijk niet met de hele wereld zou delen.

    Ik moet bij alles doordenken -dankzij mijn zus --' - en tja, hier praten ze niet echt over seks.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Storytime schreef:
    (...)
    5 vwo, ben 17.
    Maar het maakt niet uit hoe oud ze zijn, ze blijven zo denken en reageren.
    Ik zit in 6VWO, eigenlijk vinden de mensen in mijn klas dit al heel normaal sinds vorig jaar & ze maken er ook geen rare opmerkingen over ofzo. Het ligt echt puur aan de omgeving waarin je leeft denk ik.


    Life is hard and then we die

    Fog schreef:
    Ik kan normaal over seks praten, like I care


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Storytime schreef:
    (...)
    5 vwo, ben 17.
    Maar het maakt niet uit hoe oud ze zijn, ze blijven zo denken en reageren.


    Hm, hangt van de omgeving af ook.

    Bij de werkgroepen over voortplanting enzo bij mijn opleiding was iedereen gewoon hartstikke serieus, ik ook. Maar hier op het forum en in het echt haal ik er lol uit om bij alles door te denken :D


    quidquid excusatio prandium pro

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik zit in 6VWO, eigenlijk vinden de mensen in mijn klas dit al heel normaal sinds vorig jaar & ze maken er ook geen rare opmerkingen over ofzo. Het ligt echt puur aan de omgeving waarin je leeft denk ik.


    Dat is wat ik zei! :C


    quidquid excusatio prandium pro