• Wat vind iedereen toch erg en ordinair aan seks?

    Ik was me laatst aan bedenken dat als je alleen maar een speling op seks maakt, sommige mensen in de lag schieten en zo rood worden als een tomaat. Of het schandelijk vinden en je regelrecht voor gek verklaren.
    Hebben die niet door dat seks een van de mooiste dingen is/moet zijn? Hebben die niet door dat het puur natuur is en net zo normaal is als ademen. Wat is er zo vreemd aan geslachtelijke voorplanting en zo normaal en ongeslachtigelijke voorplanting?
    Ik bedoel niet eigen ervaring, ik snap dat je dat niet van de daken schreeuwt. Ik heb het over seks in het algemeen.

    Ben ik nu echt de enigste die op een serieuze en volwassen manier over seks en alles wat er bij komt kijken(van biologie tot kinky) kan hebben, zonder zo vreemd te reageren?
    Hoe zit dat bij jullie, moet ik echt mijn hoop op de mensheid opgeven?

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 22:53 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Severed schreef:
    Ik kan er om lachen, maar ook heel serieus zijn. Heb ik geen moeite mee en geen schaamte voor. Het is inderdaad ook heel erg normaal, speciaal, etcetera. :]

    Dit dus (bloos)


    -

    Atropos schreef:
    Ik kan prima op een normale manier over seks praten. Maar het is niet zo dat ik alles van iemands seksleven hoef te weten ofzo. het blijft toch wel prive. En als iemand een foute opmerking maakt, maak ik daar wel humor om. Maar volgens mij is de wereld nog niet verloren aan al deze reacties te zien(krul)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mijn vriendinnen denken nou eenmaal altijd door, wat best grappig is. Maar verder kan ik wel serieus over seks praten. Maar niet met mijn vriendinnen, alleen met mijn vrienden. :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.