• Wat vind iedereen toch erg en ordinair aan seks?

    Ik was me laatst aan bedenken dat als je alleen maar een speling op seks maakt, sommige mensen in de lag schieten en zo rood worden als een tomaat. Of het schandelijk vinden en je regelrecht voor gek verklaren.
    Hebben die niet door dat seks een van de mooiste dingen is/moet zijn? Hebben die niet door dat het puur natuur is en net zo normaal is als ademen. Wat is er zo vreemd aan geslachtelijke voorplanting en zo normaal en ongeslachtigelijke voorplanting?
    Ik bedoel niet eigen ervaring, ik snap dat je dat niet van de daken schreeuwt. Ik heb het over seks in het algemeen.

    Ben ik nu echt de enigste die op een serieuze en volwassen manier over seks en alles wat er bij komt kijken(van biologie tot kinky) kan hebben, zonder zo vreemd te reageren?
    Hoe zit dat bij jullie, moet ik echt mijn hoop op de mensheid opgeven?

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 22:53 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zag de titel en dacht: hier mòet ik gewoon op klikken.
    Hahaha.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik kan er wel om lachen hoor. Ik heb liever dat kinderen rond mijn leeftijd erom lachen, dan dat ze er al serieus allemaal mee bezig zijn (cat). 't Is niet dat ik er niet serieus over kán zijn, maar zolang ik me er niet in hoef te verdiepen zie ik het probleem niet. Bovendien word ik liever uitgemaakt voor kinderachtig dan dat ik net zoals twee vriendinnen van me zwanger word (zij waren 13 en 14 for god's sake. Die van 13 heeft een dochtertje, C. Die van 14 is nu zes maanden zwanger.).

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 17:58 ]


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    Ik kan er wel om lachen hoor. Ik heb liever dat kinderen rond mijn leeftijd erom lachen, dan dat ze er al serieus allemaal mee bezig zijn (cat). 't Is niet dat ik er niet serieus over kán zijn, maar zolang ik me er niet in hoef te verdiepen zie ik het probleem niet. Bovendien word ik liever uitgemaakt voor kinderachtig dan dat ik net zoals twee vriendinnen van me zwanger word (zij waren 13 en 14 for god's sake. Die van 13 heeft een dochtertje, C. Die van 14 is nu zes maanden zwanger.).


    O-O


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik kan er alleen serieus over praten met mensen die ik erg vertrouw. Met de anderen loop ik gewoon wat te lachen. Seks vind ik iets enorm persoonlijk, het is iets waarbij je jezelf volledig kwetsbaar opstelt, zowel lichamelijk als mentaal; veel mensen voelen zich daardoor niet op hun gemak. Bovendien ben ik ook van mening dat men niet overal serieus over moet doen. Ik vind dat je ook met seks moet kunnen lachen, zoals met alle serieuze dingen gelachen wordt.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Daar kan ik ook over praten, al heb ik er weinig over te praten, maar dan niet in het openbaar en niet té ;'] Dus niet alles benoemen zoals het heet en shizzle.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Cumberbatch schreef:
    Ik kan er alleen serieus over praten met mensen die ik erg vertrouw. Met de anderen loop ik gewoon wat te lachen. Seks vind ik iets enorm persoonlijk, het is iets waarbij je jezelf volledig kwetsbaar opstelt, zowel lichamelijk als mentaal; veel mensen voelen zich daardoor niet op hun gemak. Bovendien ben ik ook van mening dat men niet overal serieus over moet doen. Ik vind dat je ook met seks moet kunnen lachen, zoals met alle serieuze dingen gelachen wordt.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat komt gewoon omdat het vroeger taboe was om over te praten en nu nog steeds een beetje. Dat zal stilaan wel verdwijnen met de jaren, maar nu zal je er nog mee moeten leren leven. :3


    Let the Night embrace you

    Parabatai schreef:
    Vroeger vond ik het genant. Maar met de jaren wordt het normaler vind ik.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Nee, ik kan er heel normaal over praten eigenlijk. Ik vind het vreselijk als mensen er niet normaal over kunnen praten, of überhaupt het woord 'seks' niet kunnen zeggen.

    Parabatai schreef:
    Vroeger vond ik het genant. Maar met de jaren wordt het normaler vind ik.


    comfort in c h a o s

    Cumberbatch schreef:
    Ik kan er alleen serieus over praten met mensen die ik erg vertrouw. Met de anderen loop ik gewoon wat te lachen. Seks vind ik iets enorm persoonlijk, het is iets waarbij je jezelf volledig kwetsbaar opstelt, zowel lichamelijk als mentaal; veel mensen voelen zich daardoor niet op hun gemak. Bovendien ben ik ook van mening dat men niet overal serieus over moet doen. Ik vind dat je ook met seks moet kunnen lachen, zoals met alle serieuze dingen gelachen wordt.

    Ik heb het ook niet over eigen ervaringen bespreken. Ik heb het over praten over seks in het algemeen. Als je het over bv een lied heb dat over seks gaat beginnen mensen meteen te lachen. Mensen maken er zo'n big deal van,ter wel het gewoon puur natuur is. Zo als iemand hier zei, iets wat haar vriendin tegen haar zei over orale seks. Daar hoor je toch normaal over te kunnen praten op onze leeftijd.
    Ik snap het gewoon echt niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Fog schreef:
    Ik kan normaal over seks praten, like I care


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik kan er om lachen, maar ook heel serieus zijn. Heb ik geen moeite mee en geen schaamte voor. Het is inderdaad ook heel erg normaal, speciaal, etcetera. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Seks is gewoon heel erg privat, dus het is niet echt nodig om er alle details van op straat te gooien. Waarschijnlijk dat er om die reden door kinderen nog een beetje kinderlijk over gedaan wordt.

    Maarja, lachen wanneer er een dubbelzinnige opmerking word gemaakt moet toch kunnen? =P


    ars moriendi

    Storytime schreef:
    (...)
    Ik heb het ook niet over eigen ervaringen bespreken. Ik heb het over praten over seks in het algemeen. Als je het over bv een lied heb dat over seks gaat beginnen mensen meteen te lachen. Mensen maken er zo'n big deal van,ter wel het gewoon puur natuur is. Zo als iemand hier zei, iets wat haar vriendin tegen haar zei over orale seks. Daar hoor je toch normaal over te kunnen praten op onze leeftijd.
    Ik snap het gewoon echt niet.

    Ja, maar dan nog. In de klas gaat het soms ook over seks, maar daar hou ik me dan buiten omdat ik de helft van mijn klasgenoten niet (goed) ken en daarom heb ik liever niet dat zij en mijn leerkracht mijn opvattingen over seks kennen. Ik vind niet dat dat hun zaken zijn.


    Frankly my dear, I don't give a damn.