• Ik schrijf je



    “I have tried to be a man of letters in love with ideas in order to be a wiser and more loving person, hoping to leave the world just a little better than I found it.”
    - Cornel West, The Cornel West Reader


    Als Huguette zeventien is geworden, besluit ze dat alles anders moet. Ze besluit elke dag een brief te schrijven: aan haar moeder, haar vriendin en de jongen die ze zo wanhopig leuk vind, maar ook aan de postbode, zichzelf, de toekomst en de weerman. Sommige brieven verstuurt ze, andere blijven liggen - soms voor even, soms voor altijd.

    Een verhaal over de hersenspinsels van een jong meisje, dat haar positie in de wereld probeert te begrijpen.


    Nederlands geschreven
    Onbekende personen

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 21:53 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik vind het idee echt heel tof en ook je eerste hoofdstuk vind ik erg goed geschreven, dus ik heb een abo genomen! :—)


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    fallenbadass schreef:
    Ik vind het idee echt heel tof en ook je eerste hoofdstuk vind ik erg goed geschreven, dus ik heb een abo genomen! :—)


    Dankjewel! Vind ik erg leuk om te horen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wat een origineel idee, ik heb meteen een abo genomen na het lezen van je eerste hoofdstuk. Ik ben benieuwd!


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    Wat een origineel idee, ik heb meteen een abo genomen na het lezen van je eerste hoofdstuk. Ik ben benieuwd!


    thanks!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Er staan al drie brieven online.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2014 - 18:20 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hallo! (: Ik zag deze voorbijkomen op het forum en kon niet anders dan glimlachen. Bij deze neem ik even een minuutje om je te vertellen dat je een fantastische schrijfster bent. X x x


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    niniwa1 schreef:
    Hallo! (: Ik zag deze voorbijkomen op het forum en kon niet anders dan glimlachen. Bij deze neem ik even een minuutje om je te vertellen dat je een fantastische schrijfster bent. X x x


    Haha zo lief!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.