• Ahaha, ik heb telkens de grappige getallen (A)





    One direction owns our hearts.
    and we don't care <3


    lieve meisjes, I LOVE YOU <33


    Some things are changing too much.

    NIAM schreef:
    omijngod mijn zus is raar, ik kijk beneden GTST, komt ze naar beneden om ook te kijken, maar omdat ik in de stoel zit waar ze ook altijd wilt zitten gaat ze naar boven en daar kijken -.- mongool ;$

    Zussen... :s

    Narry schreef:
    Damn ik heb even uitgerekend hoe lang ik die jongen nu al leuk vind :o
    Echt ik verbaas me eigenlijk dat ik hem al zo facking lang leuk vind zonder dat hij het weet, nu voel ik me een sneu persoon ):

    Ik voelde me ook sneu, toen ik tijdje geleden aan iemand vertelde hoe lang ik een jongen leuk vond ):
    bijna een jaar, ja dat is erg


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Bradford schreef:
    (...)

    jij zeikt echt niet Marrit <33. En ja ik ken het ik heb ook zo'n zelfde probleem. Weet dat wij er altijd voor je zijn het sweetie <333333

    <3333333333 jullie zijn zo lief :3


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Narry schreef:
    Damn ik heb even uitgerekend hoe lang ik die jongen nu al leuk vind :o
    Echt ik verbaas me eigenlijk dat ik hem al zo facking lang leuk vind zonder dat hij het weet, nu voel ik me een sneu persoon ):


    Esther, je bent nog jong en je hebt de leeftijd waarbij eerste liefdes aan bod kunnen komen, dus 't is eigenlik gewoon ontzettend lief dat je er verlegen over bent. :3
    Je moet 't ook pas zeggen wanneer JIJ er klaar voor bent en ook al ben je bang dat je 'm niet meer aan durft te kijken; Je crush zal je sowieso respecteren om wie je bent anders had je 'm nooit leuk gevonden. Dus 't zal goedkomen. <3


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Narry schreef:
    (...)
    9 maanden :$



    mijn euhm, 4 denk ik ofzo,
    nouja als hij nu tegen mij zou zeggen dat hij mij nu wel leuk zou vinden, zou ik wel helemaal openbloeien denk ik.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    MEISJES, jullie zijn geweldig en ik gun jullie het zo hard
    DIE COMPUTER MOET JULLIE NEMEN !


    i'm broken, do you hear me.

    Girls, ik heb een eenzijdige liefde van 4 jaar. :Y)


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Jullie zijn echt schatjes<33
    ik heb weer een mentions gangbang :D


    En als er morgen iemand al een mail heeft gehad, stuur dan een sms, stuur een mailje, ping of twitter even ofzo (:

    ik heb mn mail geactiveerd op mn bb zodat ik elke keer kan kijken haha ;x


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    ChelseaPayne schreef:
    MEISJES, jullie zijn geweldig en ik gun jullie het zo hard
    DIE COMPUTER MOET JULLIE NEMEN !


    en ik vind dat ze jou ook gewoon moeten kiezen, puh.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Esther, je bent nog jong en je hebt de leeftijd waarbij eerste liefdes aan bod kunnen komen, dus 't is eigenlik gewoon ontzettend lief dat je er verlegen over bent. :3
    Je moet 't ook pas zeggen wanneer JIJ er klaar voor bent en ook al ben je bang dat je 'm niet meer aan durft te kijken; Je crush zal je sowieso respecteren om wie je bent anders had je 'm nooit leuk gevonden. Dus 't zal goedkomen. <3

    Hahaha :$ Ik vind het niet lief maar eerder sneu, maar goed.
    En dan ook zien hoe makkelijk het bij je vrienden gaat, maar dat ik het echt helemaal niet durf te zeggen :o
    Maar dankjewel je hebt me wel iets beter laten voelen, niet dat ik het nu wel durf maar alsnog <33

    ChaeRim schreef:
    Girls, ik heb een eenzijdige liefde van 4 jaar. :Y)

    Oe en toen? :x

    WHAHHAA, mijn iphone liep net vast omdat ik teveel mentions tegelijk binnen kreeg :'d


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    I LOVE MY MENTIONS ATM GHIHI <3


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik durf eigenlijk ook bijna nooit een gesprek met hem te beginnen op msn :x gewoon zo in het echt vind ik het nog makkelijker :o
    Ik ben bang dat er dan zulke ongemakkelijke stiltes vallen of dat hij het gesprek gewoon meteen weg klikt, ik weet ook nooit wat ik zou moeten zeggen :s

    Narry schreef:
    (...)
    Hahaha :$ Ik vind het niet lief maar eerder sneu, maar goed.
    En dan ook zien hoe makkelijk het bij je vrienden gaat, maar dat ik het echt helemaal niet durf te zeggen :o
    Maar dankjewel je hebt me wel iets beter laten voelen, niet dat ik het nu wel durf maar alsnog <33


    Het is niet sneu. x'D Totaal niet zelfs, er is heel veel moed voor nodig om het te zeggen; hoe lief diegene ook is - omdat het een grote verandering gaat brengen, vooral als je niet weet hoe je er zelf mee om zal gaan. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''