• Wie wil samen schrijven aan een story over de knappe kiteboarder, Youri Zoon? Ik zoek ook nog rollen.

    een meisje gaat met haar vriendinnen naar de kiteboard open op het Noordwijkse strand. Ze komen Youri Zoon tegen en maken een praatje met hem. Het meisje vind hem erg aantrekkelijk, maar denkt dat hij helemaal geen interesse in haar heeft. En al zeker niet als zijn vriendin klef komt doen. Ze geeft het op. Maar als ze een paar dagen later op een blog leest dat het uit is, probeert ze hem nog een keer in real tegen te komen. Ze doet er ook alles aan om hem te krijgen./


    Wil je helpen schrijven?! Tell me


    De rollen die ik nodig heb:
    - Het meisje
    - 3 vriendinnen van het meisje (1-2-3)
    - vriendin van Youri Zoon
    - 4 vriendinnetjes van vrienden van Youri (1-2-3-4)
    - de blogster

    Wil je een rol? Vul dit dan even in:

    Rol;
    Naam;
    Achternaam;
    Leeftijd (18-23);
    Foto + uiterlijk;
    Karakter(uitgebreid!);
    Extra;
    Titel;


    xoxo


    Geen reclame, please.

    Lol, mijn vriend heet ook Youri Z.
    -vandaar dat ik op dit topic klikte-


    Scream for mercy!

    I neeeed people!


    Geen reclame, please.

    -ik kom je verlossen hahaxD
    -ik vul wel gewoon me eigen voornaam in, maar wel andere achternaam


    Rol; het meisje
    Naam; Sanne
    Achternaam; Hoegen
    Leeftijd (18-23); 19
    Foto + uiterlijk; http://www.fantom-xp.com/nl_36__Keira_Christina_Knightley_-_television_actress_and_former_fashion_model.html
    Karakter(uitgebreid!); Ze is erg lief en behulpzaam, maar ze heeft ook zeker weten een ego.
    Ze is gewend alles te krijgen wat ze wil, maar ze wil ook andere mensen niet ongelukkig maken.
    Ze doet waar ze zin in heeft, maar als ze mensen net ontmoet kan ze wel wat verlegen zijn.
    Ze doet alsof ze alles aan kan, maar als iemand een rot opmerking over haar maakt voelt ze zich daar toch wel rot over. Als ze erg blij is word ze soms nét iets té enthousiast, maar haar vriendinnen hebben daar totaal geen problemen mee.
    Voor de rest is ze meestal erg vrolijk en niet zo gauw chagrijnig! (wel een ochtendhumeur..)

    Extra; uwhh ik weet geen extra, nou dan zet ik hier wel d'r hobby's neer ofzo.

    Ze vind zingen erg leuk en ze heeft een zwak voor kiteboarders, of course;)
    Ze houd van zonnen en shoppen en dat soort dingen.
    Titel; naja ik heb wel een suggestie:

    Keep on survivin
    (ofzoiets, weet niet of ie goed is)

    oké als dit niet goed was moet je het maar zeggen :$


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Ik wil best helpen om er aan te schrijven :"D Wat moet ik doen, een pb'tje sturen of iets anders? (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ik wil best helpen om er aan te schrijven :"D Wat moet ik doen, een pb'tje sturen of iets anders? (:


    pb'tje! (:

    Ik heb echt meer mensen nodig!:X


    Geen reclame, please.