• Klinkt misschien niet heel aantrekkelijk, maar wat een onbeschrijfelijk gevoel :Y). Afgelopen jaar was ik voor de zevende en tevens laatste keer op kamp bij manege de Ripse Ruiters, samen met drie vriendinnen en Suzanne aka Cantabile (inmiddels niet meer actief). Suuz had weer een heel handig cameraatje mee, een GoPro, die ze op haar cap had gezet. En daar komen wat leuke beelden van ^^.
    In het korte filmpje dat ik in elkaar heb gezet, zie je hoe onze groep door het Amsterdamse bos en over een heerlijk verlaten strand crost. Suzanne reed op een Andalusische hengst, Olympico genaamd, waarvan je de oortjes af en toe in beeld ziet wippen. De witte Andalusiërs daarvoor, waar ik op rijd, heet Que. Het meisje dat op het strand een roze vest draagt, is Larice, met haar eigen New Forest pony Jasmijn.



    Zoals je ziet is het soms nog best een uitdaging hoor, buiten rijden :p. Maar wat wás het leuk.


    i put the fun in funeral

    Twee minuten aan film en niet 1 dood paard. LOTR blijft toch een iets spannendere paardenfilm :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    Twee minuten aan film en niet 1 dood paard. LOTR blijft toch een iets spannendere paardenfilm :Y)


    But they no racehorse :C.


    i put the fun in funeral

    Wat een stille beelden voor iemand die op een paard zit! Super.

    Hierdoor mis ik het paardrijden echt weer, maar ik vind het wel altijd jammer dat je zo vlak achter elkaar rijdt..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    SolidSnake schreef:
    Twee minuten aan film en niet 1 dood paard. LOTR blijft toch een iets spannendere paardenfilm :Y)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Stapper schreef:
    Wat een stille beelden voor iemand die op een paard zit! Super.

    Hierdoor mis ik het paardrijden echt weer, maar ik vind het wel altijd jammer dat je zo vlak achter elkaar rijdt..


    Ja gaaf hè ^^. En God, dat achter elkaar rijden is inderdaad naar. Je botst namelijk telkens op je voorganger. Maar de paarden zijn gewoon zo exited dat ze uit zichzelf in de kont van het paard voor hen gaan drammen . Bovendien mag de afstand nooit te groot worden omdat 't gevaarlijk is :p.


    i put the fun in funeral

    Ziet er super gaaf uit! Oh, ik wil meteen zelf ook weer rijden als ik zie hoe jullie over het strand crossen. Hoewel ik het wel heel benauwd krijg van hoe dicht jullie op elkaar rijden, maar dat komt meer omdat het bij mij er echt ingestampt is om een paardenlengte (is dat een woord? :p) afstand te houden. Jammer dat het je laatste keer is!


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    Ziet er super gaaf uit! Oh, ik wil meteen zelf ook weer rijden als ik zie hoe jullie over het strand crossen. Hoewel ik het wel heel benauwd krijg van hoe dicht jullie op elkaar rijden, maar dat komt meer omdat het bij mij er echt ingestampt is om een paardenlengte (is dat een woord? :p) afstand te houden. Jammer dat het je laatste keer is!


    Gewoon weer gaan rijden! :3
    En ja, klopt hoor, we zitten vaak wel erg dicht op elkaar. Dat ging ook een aantal keer mis, zoals bij 1:02 dat we opeens stil stonden en Olympico Jasmijn (en Larice) en flinke trap gaf. Maar zo'n opgefokte hengst hou je nou eenmaal niet zo makkelijk :p. Al die paarden worden zo enthousiast als ze naar buiten mogen, dat kan je wel zien aan de pogingen die ze doen om uit de rij te springen en weg te racen x'D.


    i put the fun in funeral

    SolidSnake schreef:
    Twee minuten aan film en niet 1 dood paard. LOTR blijft toch een iets spannendere paardenfilm :Y)


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    SolidSnake schreef:
    Twee minuten aan film en niet 1 dood paard. LOTR blijft toch een iets spannendere paardenfilm :Y)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Overkill schreef:
    (...)

    Gewoon weer gaan rijden! :3
    En ja, klopt hoor, we zitten vaak wel erg dicht op elkaar. Dat ging ook een aantal keer mis, zoals bij 1:02 dat we opeens stil stonden en Olympico Jasmijn (en Larice) en flinke trap gaf. Maar zo'n opgefokte hengst hou je nou eenmaal niet zo makkelijk :p. Al die paarden worden zo enthousiast als ze naar buiten mogen, dat kan je wel zien aan de pogingen die ze doen om uit de rij te springen en weg te racen x'D.

    Ga ik ook weer doen zodra ik helemaal hersteld ben van een blessure. Kijk er al heel erg naar uit nu. c:
    Haha, ik was even vergeten hoe lastig het is om ze buiten een beetje in te houden. Ik voel spontaan de pijn weer van mijn verkrampte handen van het terug trekken na mijn laatste keer buiten.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ziet er gaaf uit!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Mooie beelden!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Wauw geweldig is dat he ik rij zelf ook en ik ben van plan nooit te stoppen! en andalusishe hengst wauw dat wil ik ook echt super gaaf haha


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Dankjulliewel ^^

    Mylintis schreef:
    (...)
    Ga ik ook weer doen zodra ik helemaal hersteld ben van een blessure. Kijk er al heel erg naar uit nu. c:
    Haha, ik was even vergeten hoe lastig het is om ze buiten een beetje in te houden. Ik voel spontaan de pijn weer van mijn verkrampte handen van het terug trekken na mijn laatste keer buiten.


    Oh, top ^^. Jaja, dat zijn de pijntjes die erbij horen :p.


    i put the fun in funeral

    En Suuz heeft ook haar filmpje online gezet ^^. Hij is wat langer en ik vind hem super gaaf.


    i put the fun in funeral