• Eh, ja, can't tell if whining or...

    Ik heb dus een MacBook Pro, yes? :Y) Op woensdag gooide ik daar een beetje water over heen; geen drama, stay calm, ghsausyfh: Ding op z'n kop gooien, en wachten tot hij droogt. Hij wil niet aan; geen zorgen, wacht vijf dagen tot hij droog is. Nu: Wachten. 'FUUUCK', was mijn eerste reactie. Okay, geen nuttig topic. Laat jullie technologie jullie in de steek? Also: De komende paar dagen ben ik dus tschuus.
    (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mijn MP3 speler (een oeroude) laat mij ook in de steek. Maar dat kan ook niet anders, want hij is in de WC gevallen. -.-
    Nu moet ik dus een nieuwe gaan kopen omdat ik anders een heel stuk telkens zonder moet fietsen. :/


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Mijn oordopjes faalden altijd, totdat ik Apple-oordopjes had uitgevonden ^^
    Maar mijn mobiel vind het soms ook leuk om ineens internet af te sluiten -.-


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    Mijn oordopjes faalden altijd, totdat ik Apple-oordopjes had uitgevonden ^^
    Maar mijn mobiel vind het soms ook leuk om ineens internet af te sluiten -.-

    Beh, Apple-oordopjes vind ik.. Kut. D:
    Ik ben een koptelefoonpersoon. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    >drinken in de buurt van een laptop

    Wie met gezond verstand doet dat?

    KILMISTER schreef:
    (...)
    Beh, Apple-oordopjes vind ik.. Kut. D:
    Ik ben een koptelefoonpersoon. :Y)


    ;] Wij hadden eerst ook altijd oordopjes bij de computer liggen, maar die zijn zo vaak kaduuk gegaan dat wij verzonnen hadden dat we maar een koptelefoon moesten aanschaffen :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Akarin schreef:
    >drinken in de buurt van een laptop

    Wie met gezond verstand doet dat?


    Ik :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Akarin schreef:
    >drinken in de buurt van een laptop

    Wie met gezond verstand doet dat?

    >Vriend drinkt water.
    >Kijkt wat ik doe op YT.
    >The flood.
    >Feelsbadman.jpg.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ja, had ik ook met mijn vorige Macbook. Unfortunately for me zei dat ding sayonara en ging m'n tante bij haar reisverzekering aankloppen. Phew.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 13:15 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Da's minder (no_chears).
    Ik heb wat probleempjes met mijn laptop: Of dat ding staat op ontploffen of het is gewoon een sadist die me voor de gein schokken geeft.


    i put the fun in funeral

    Over het algemeen laat mijn technologie me niet in de steek. En als dat wel het geval blijkt, zijn mijn prutsskills goed genoeg om het terug in orde te krijgen. Al is het meestal niet op de manier waarop het zou moeten. (Centreren met spaties en die shit...)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hé, dat had ik ook. Ondersteboven gehouden, water uit laten lopen en ik kreeg 'm wel meteen terug aan D:
    Sucks :-(

    States schreef:
    Hé, dat had ik ook. Ondersteboven gehouden, water uit laten lopen en ik kreeg 'm wel meteen terug aan D:
    Sucks :-(

    Het is echt niet veel water of zo. Wel genoeg om de backlights uit te schakelen. Hij staat naast een radiator nu. Oh, mah bby.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    My computer died yesterday. I was typing and it went poof. now I'm stuck with a tablet that has English autocorrect...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    KILMISTER schreef:
    (...)
    Het is echt niet veel water of zo. Wel genoeg om de backlights uit te schakelen. Hij staat naast een radiator nu. Oh, mah bby.

    Ik had er een heel glas water over gemorst. En ik had 'm nog niet zo lang, dus panic all the way.
    Silly q: maar mss is je batterij gewoon ook leeg en wil hij daarom niet aan? :3

    States schreef:
    (...)
    Ik had er een heel glas water over gemorst. En ik had 'm nog niet zo lang, dus panic all the way.
    Silly q: maar mss is je batterij gewoon ook leeg en wil hij daarom niet aan? :3

    Neut, mijn batterij is gewoon vol, alleen ik had hem uit moeten laten.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)