• My man Howie :Y)



    Howie is een Maine Coon Kitten van nu 9 weken oud, en mag op 30 Oktober met mij mee naar huis. Ja ook ik ben overstag gegaan en heb besloten een kat te kopen, niet zomaar een kat, maar meteen een bakbeest als ie enigszins op zijn vader gaat lijken.


    Zijn oude heer weegt op moment 6kg en is nog maar 1,5 jaar oud, Maine Coons schijnen te groeien tot ze 4 jaar oud zijn, dus de 10kg zou geen probleem moeten zijn.

    Om het topic enigszins nuttig te houden, hebben jullie zelf een huisdier? en nog een voorkeur voor groot of klein?:Y)

    Negligible schreef:
    Mag ik vragen hoeveel die gekost heeft? ;x
    Hij is echt prachtig! Maar die vader heeft ook iets, persoonlijk vind ik die mooier qua kleur voor een Maine Coon.
    Ikzelf heb twee katten, geen raskatten, twee honden en vissen ^^


    Deze kostte 650 euro, inclusief castratie, inentingen, ontwormkuren, en chippen... Maar goed, voor een beestje dat 16 jaar oud kan worden vind ik het niet duur.. Een asielkat kost ook al gauw 200 euro, en dan heb je 'een standaard kat' dus naar geld kijk ik sowieso al niet... Ik heb helaas een dure smaak, dieren zijn geen uitzondering xD

    Omg. Ik ga hem stelen <3

    Ik heb twee katten, Europese kortharen, grijs & rood, genaamd Snoes & Syb ;D
    Ik heb één cavia genaamd Pluimpje.
    Ik heb één konijn genaamd Neil :3


    Destroy what destroys you.

    die eerste foto : LOL die kat kijk zo verdrietig de camara in


    -

    Ik heb een cavia, Lotje. En twee konijnen Nick (Jonas) en Droelie. En een vis. En twee katten, Dino (babykatje) en Pipi.
    Die kat van jou is trouwens wel mooi!


    live the life you love

    Ehm, ik heb 6 katten, + jonge katjes, 2 konijnen en 9 muizen :'D


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Kalashnikov schreef:
    Die soort is zó mooi _O_


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    wat een suuuupermooie kat ;o
    & wij hebben een hondje; Matz



    die bol haar in het midden ^.^

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 19:11 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    ik heb een cavia genaamt Momo

    een hamster genaamt Mogito

    en 3 katten genaamt Veeger, Blick en Ted.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    NAPKINS schreef:
    Konijn genaamd Asterix of tegenwoordig gewoon konijn of Käninchen.
    én kippen (krul) Coco & Chanel


    Wij hebben ook kippen (krul) Akela, Feline en Bien Blue. We hadden nog een 4e, maar die is nu dood :[ Hoewel die echt een über-coole naam had: Nugget :Y)


    Inspiration can hit you any time

    Hel schreef:
    (...)

    Deze kostte 650 euro, inclusief castratie, inentingen, ontwormkuren, en chippen... Maar goed, voor een beestje dat 16 jaar oud kan worden vind ik het niet duur.. Een asielkat kost ook al gauw 200 euro, en dan heb je 'een standaard kat' dus naar geld kijk ik sowieso al niet... Ik heb helaas een dure smaak, dieren zijn geen uitzondering xD

    Mijn kat kostte niets eerst.. Behalve dan €50 castratie. Voor een asielkat betaal je volgens mij niet meer dan €50, zeker geen 200. Dacht ik toch.
    Maar die kat gaat wel niet buiten waarschijnlijk? Dus geen kans om hem kwijt te raken, dan is hij wel zijn geld waard. Ik zou zelf nooit zoveel geven, denk ik toch. Al zijn die beesten echt wel prachtig :3 Een straatkat geeft even veel liefde en kost amper iets. En naar het schijnt zijn raskatten ook wel rapper ziek, omdat ze zo verwend worden en bijna geen weerstand hebben. Maar dat kan ook een fabeltje zijn


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zo ontzettend schattig! Mijn tante had ook twee Miane Coon katten, nu helaas nog maar eentje.


    No growth of the heart is ever a waste

    Negligible schreef:
    (...)
    Mijn kat kostte niets eerst.. Behalve dan €50 castratie. Voor een asielkat betaal je volgens mij niet meer dan €50, zeker geen 200. Dacht ik toch.
    Maar die kat gaat wel niet buiten waarschijnlijk? Dus geen kans om hem kwijt te raken, dan is hij wel zijn geld waard. Ik zou zelf nooit zoveel geven, denk ik toch. Al zijn die beesten echt wel prachtig :3 Een straatkat geeft even veel liefde en kost amper iets. En naar het schijnt zijn raskatten ook wel rapper ziek, omdat ze zo verwend worden en bijna geen weerstand hebben. Maar dat kan ook een fabeltje zijn


    Een vriend van mij heeft laatst 200 euro betaald voor een kater van 2 jaar...
    Voor de kat gaan we een speciale ren bouwen in de achtertuin, wat ziek worden betreft. Ieder kat die veel buiten komt kan ziek worden, het gaat voornamelijk om een goede verzorging.

    Hel schreef:
    (...)

    Deze kostte 650 euro, inclusief castratie, inentingen, ontwormkuren, en chippen... Maar goed, voor een beestje dat 16 jaar oud kan worden vind ik het niet duur.. Een asielkat kost ook al gauw 200 euro, en dan heb je 'een standaard kat' dus naar geld kijk ik sowieso al niet... Ik heb helaas een dure smaak, dieren zijn geen uitzondering xD


    Mijn kat is 19, vuilnisbakkenras en was gratis af te halen bij kennissen van mijn vader. (:

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 15:22 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Mijn droom is om een Maine Coon te kopen. I can has. D:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Heet hij nou eigenlijk Howie Ironhide?


    Frankly my dear, I don't give a damn.