• My man Howie :Y)



    Howie is een Maine Coon Kitten van nu 9 weken oud, en mag op 30 Oktober met mij mee naar huis. Ja ook ik ben overstag gegaan en heb besloten een kat te kopen, niet zomaar een kat, maar meteen een bakbeest als ie enigszins op zijn vader gaat lijken.


    Zijn oude heer weegt op moment 6kg en is nog maar 1,5 jaar oud, Maine Coons schijnen te groeien tot ze 4 jaar oud zijn, dus de 10kg zou geen probleem moeten zijn.

    Om het topic enigszins nuttig te houden, hebben jullie zelf een huisdier? en nog een voorkeur voor groot of klein?:Y)

    Cumberbatch schreef:
    Heet hij nou eigenlijk Howie Ironhide?


    ghehe, misschien dat ik hem wel Iron ga noemen als bijnaam xD

    ja een kat alleen dan klein ik heb nu ook al een kat alleen die is nogal dik groot en lui maar upper lief

    Ik had een vis en mis hem heel erg. het was een goud vis, gomezz en hij was 13,5 jaar geworden. maar verder heb ik nog een hele lieve haflinger (paard), Nelson, en die heb ik 8 jaar. mr hij is 16

    Mijn stiefbroertje & stiefzusjes hebben een grote zwarte hond, die ik om het weekend zie.. en hij is superlief (A)

    xoxo


    Second star on the right and straight on till morning

    2 cavia's, Lena en Mizu;



    Ze zijn lui.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik ben echt dol op dat soort katten :9~.
    Zelf heb ik een zwarte europese korthaar met witte aftekeningen, Scramble :3. Ze is al eenentwintig.


    i put the fun in funeral

    Ik heb 2 katten :)


    Alis volat propriis

    Wij hebben een hond en 3 katten.

    Hij is cute!
    Ik heb zeg een turtlee ;D. Hij heet Tommy (heeft mijn kleine broer mee helpen zoeken).


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    aaw wat schattig ik had 2 vissen en nu maar 1 op een dag was 1 van de 2 weg


    een vriend is iemand die je nooit in de steek laat

    En hond (: En een hamster. Die overigens op Youtube staat hahahaha :P


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    ik heb 5 vissen XD

    Ik heb een hond, die heet Bico.

    Een vis die Opa heet omdat ie grijs is.
    Een vis die Koe heet.
    Een vis die Schaap heet..

    R.I.P. Spongebob die ik vandaag dood in de visssenkom vond D:

    Kalashnikov schreef:
    Die soort is zó mooi _O_


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Aah, gossie(H)
    Ik heb een hond (: