• Mijn zus is allergisch voor...
    huisstofmijten
    verschillende planten/bomen
    dieren (inclusief mijn supercoole kat Oscar die vanaf nu buiten moet blijven)

    Oscaaar! (H)



    Om dit topic nuttig te houden: ben jij ergens allergisch voor?
    *Ik niet en daar ben ik blij om*

    Het is echt irritant; eenerzijds de kat die niet meer binnen mag & de planten die buiten moeten staan
    anderzijds dat ze de heletijd aan het niezen/snotteren is en ze er de hele tijd over bezig zijn (Ughh, ik heb mijn bus er bijna door gemist eens)
    Maar ik weet wel dat het nog irritanter is voor haar dan voor mij

    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 21:54 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Leuke kat! Voor zover ik weet niks (krul)


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Ik heb hooikoorts dus alles wat daarbij hoort. En voor huisstofmijt, en heel klein beetje voor hamsters :W


    -

    -chloor
    -champignons
    -fish
    -chocolat


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ik heb hooikoorts. Ben allergisch voor katten, zaagsel/hooi, stof uhm volgens mij was het dat (';


    Me so good.

    euhm, ik krijg netelroos van spidifen (staat bij de bijwerkingen onder de speciale gevallen, typisch iets voor mij) en voor de rest niks denk ik


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Zo'n beetje alle soorten dieren -al ben ik voor katten immuum geworden-, pollen, huisstofmijten, veel verschillende stoffen en de deo die ik nu gebruik :Y) Oh, en sommige medicijnen en noten. Ook nog voor wespen- en bijensteken 8D

    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 19:33 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Simpsonized schreef:
    euhm, ik krijg netelroos van spidifen (staat bij de bijwerkingen onder de speciale gevallen, typisch iets voor mij) en voor de rest niks denk ik

    Ik krijg soort van netelroos op mijn gezicht als ik stress . Niet fijn -.-'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    I'm allergic to bullshit (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Bereid je voor.:'D
    Ik heb hooikoorts en ben allergisch voor huisstofmijt, huidschilfers (wat inhoud voor alle dieren met haren en veren), zaagsel&hooi en insectenbeten.(':


    everything, in time

    Katten en honden.
    En van stof moet ik altijd gaan niezen. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    oh noten ben ik nog vergeten idd. ;)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ik heb hooikoorts. En ik ben allergisch voor een bepaalde soort antibiotica, ik draai geestelijk dan helemaal door :/


    You try so hard not trying to try so hard.

    Ik ben allergisch voor mensen zonder humor (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    allergisch voor ananas

    Ik was allergisch voor melk,. Nu niet meer ;d