• om nee te zeggen. Ik had vanavond voor genomen, als mijn ouders weg zijn hou ik voor me eigen een avondje met tv en quizlet om even te kunnen ontspannen. Belt mijn buurmeisje of we dan samen iets konden doen maar ik kan gewoon geen nee zeggen.

    Misschien komt het omdat ik weinig vriendinnen heb en daarom dat niet kan maar ik zou wel graag willen dat ik ook eens nee kan zeggen. Het is neit dat ik er totaal geen zin in heb maar ik wou even lekker alleen ontspannen.
    Heeft iemand tips hoe ik makkelijker nee kan zeggen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik kan je helaas niet helpen. Ik heb exact hetzelfde probleem en weet niet wat ik er aan kan doen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Je kan ook met je vriendinnen iets leuks gaan doen en ook ontspannen.. Maar als je er echt geen zin in hebt, zeg dan gewoon dat je andere plannen hebt ofzo.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Je zegt dat je het moeilijk vindt om nee te zeggen, dus misschien kan je het op een andere manier zeggen ?
    Dus zo van : sorry, ik heb al iets anders gepland maar misschien een andere keer?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb dat ook dat ik geen nee kan zeggen, maar dat is vooral als ze het in het echt vragen, als ze het via facebook vragen ofzo kan ik wel nee zeggen :3


    None but ourselves can free our minds.

    Mercurial schreef:
    Ik kan je helaas niet helpen. Ik heb exact hetzelfde probleem en weet niet wat ik er aan kan doen.


    Life is full of fake people

    Zeggen dat je op het huis moet passen? Zeggen dat je moe bent? Zo kom je er gemakkelijk onderuit. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Nee zeggen is gewoon moeilijk. Toch heeft degene tegen wie je ja zegt er weinig aan om af te spreken als jij er helemaal geen zin in hebt, bedenk dat ook. 't Is niet slecht om af en toe gewoon nee te zeggen, je moet alleen nog een tactische manier vinden hoe ;]. "Ik heb geen zin, ik wil tv kijken" klinkt een beetje raar.
    Maar ja, als 't erop aankomt zeg ik vaak ook gewoon ja, dus ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is x'D. Maar het idee is mooi c:


    i put the fun in funeral

    Mercurial schreef:
    Ik kan je helaas niet helpen. Ik heb exact hetzelfde probleem en weet niet wat ik er aan kan doen.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik zeg dan gewoon: Nou, ik ben erg moe van deze dag dus ga liever even rustig aan. Maar misschien binnenkort, bel me maar gewoon! xD


    even a white rose has a black shadowx

    Mercurial schreef:
    Ik kan je helaas niet helpen. Ik heb exact hetzelfde probleem en weet niet wat ik er aan kan doen.


    26 - 02 - '16

    Rembrandt schreef:
    Zeggen dat je op het huis moet passen? Zeggen dat je moe bent? Zo kom je er gemakkelijk onderuit. :')

    DAn lieg ikxD
    en als ik op het huis pak zou ze inpreciepe nog steeds kunnen komen=)

    ugh soms denk ik echt blegh waarom heb ik ja gezegd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan