• Wij hebben Rollies ! Iemand zin om in 'My cinderella story " te spelen ? Niet de eerste de beste krijgt een rol , ze moet geschikt zijn voor de rol , dus zo veel mogelijk deelnemers graag. Het duurt hooguit 5 minuten om dit in te vullen.
    En het word geen serie zoals er al 100en van bestaan.
    Wat we willen weten ;
    Karakter:
    Plaatje :
    tekstje :
    Hier zijn de rollen ;
    Princess 1
    -xXPinkLadyXx
    Princess 2
    LOLLIPOPx
    Princess 3
    -KimxGeorg
    Princess 4
    -XhumanX
    Princess 5
    Princess 6
    Princess 7
    Princess 8

    Ps ;Neen , jullie zijn niet allemaal prinsessen.. :-)
    Ps 2 : Liefst niet te veel emo plaatjes/karakters ofzo . We hebben er maar 1 of 2 nodig , als er emo plaatjes/karakters zouden zijn.

    CIAOO BELLAAS !
    Made by , Bellissima en PrincesScene

    Mijn info staat op pagina 1


    Take My Hand Take A Breath ...

    Princess 6

    infoo komt.

    Karakter: Lief, Soms Bichy, Druk, Hyperactief, Betrouwbaar.

    Plaatje : http://images36.fotki.com/v1182/photos/1/1261886/6189267/19549688-vi.jpg

    tekstje :

    Hallooo Lieeve Oekies ^^,
    Ik ben ELLEN, 17 Jaartjes oud. Ik ben fan van TokioHotell<33 En ik lieft Shoppen Ganz viel! Ik spaar álles wat met Helloo Kitty te maken heeft en heb laatst een Béautyfull Laptop gekocht met Helloo Kitty erop. Mijn favo vakantieland is Japan omdat de mensjes daar net zo Hyperactiefprettiggestoord zijn als ik ben =]. Ik lieft ook Chocoladee<3 en Colaaa<3. Verder ben ik talent met koken. Nee écht. alleen pizza brand ik aan. Ik heb 2,5 uur geleden ook nog taart proberen te maken. Damn, hij staat nog in de oven! Snel eruit halen. Bye loveyou<33