• En ik ben zo blij :9~.
    Ik had er een laten zetten, maar die was lelijk gezet en hij kon niet aangepast worden. (lijnen die waren uitgeschoten, verschil qua dikte etc.) Dus ik heb er iets overheen laten zetten..

    Before;


    After;



    Edit: Jullie zeggen dat de vorige mooi was, maar kijk eens naar de lijntjes, er steken overal allemaal streepjes uit. Bij de R in here, de R van reason. De y in everyone..

    Ik wil deze tekst nog wel ergens anders op een plek laten zetten, ik weet alleen niet waar. Ik ga het niet overhaasten, anders krijg ik er straks spijt van.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 14:35 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Sorry man, ik moet eerlijk zeggen dat ik die eerste zo cliché en lelijk vind. Mooi dat je 'm hebt aangepast.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik vind die bloem maar raar o.O Maar hij is véeeel beter dan dat zinnetje, die was gewoon zo super slecht gezet.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Colibre schreef:
    Sorry man, ik moet eerlijk zeggen dat ik die eerste zo cliché en lelijk vind. Mooi dat je 'm hebt aangepast.


    ^ Dit.
    Maar de tweede is wel echt heeeel mooi <3

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 15:34 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    I like the flower ;D
    & nog meer bewijs voor me eigen dat een plaatje op een pols best kan ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    I like the flower ;D
    & nog meer bewijs voor me eigen dat een plaatje op een pols best kan ;d

    Hmm, ja, maar ik zou een tattoo op je pols nooit als eerst doen. Ik heb in een tattooshop gewerkt, en waarschijnlijk krijg ik daar ook weer m'n baan terug, maar ok. Kijk, het gaat er dus om dat je het wel moet kunnen verbergen wanneer nodig. Bij mijn bijbaantje en eventuele baan als tattoo-artiest maakt dat niks uit. Als roadie denk ik ook niet, maar stel dat je een kantoorbaan doet of iets. Dan kom je gelijk wat 'slonziger' over. Denk er goed over na; het zit er je hele leven. Daarom begin ik met mijn onderbeen, en neem eventueel later een sleeve met allerlei zaken die veel voor me betekenen.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 15:40 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    (...)
    Hmm, ja, maar ik zou een tattoo op je pols nooit als eerst doen. Ik heb in een tattooshop gewerkt, en waarschijnlijk krijg ik daar ook weer m'n baan terug, maar ok. Kijk, het gaat er dus om dat je het wel moet kunnen verbergen wanneer nodig. Bij mijn bijbaantje en eventuele baan als tattoo-artiest maakt dat niks uit. Als roadie denk ik ook niet, maar stel dat je een kantoorbaan doet of iets. Dan kom je gelijk wat 'slonziger' over. Denk er goed over na; het zit er je hele leven. Daarom begin ik met mijn onderbeen, en neem eventueel later een sleeve met allerlei zaken die veel voor me betekenen.


    Ik neem al geen kantoor baan ;D
    & trui, polsbandje enzo doen wonderen ;D
    & ik heb dr al over na gedacht (: & wil er 1 dus dan echt op me pols (:
    -wat voor 1 ben ik nog niet over uit.. Achjaah, et heeft geen haast-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Ik neem al geen kantoor baan ;D
    & trui, polsbandje enzo doen wonderen ;D
    & ik heb dr al over na gedacht (: & wil er 1 dus dan echt op me pols (:
    -wat voor 1 ben ik nog niet over uit.. Achjaah, et heeft geen haast-


    Als je er dan echt een op je pols gaat doen, doe het sowieso op je linker. Stel je voor: Je hebt er een op je rechter arm en je hebt een sollicitatie. Je geeft diegene een hand en je shirtje verschuift. Dan is je tattoo dus zichtbara, en dat kan een slechte indruk geven.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Rapturous schreef:
    (...)

    Als je er dan echt een op je pols gaat doen, doe het sowieso op je linker. Stel je voor: Je hebt er een op je rechter arm en je hebt een sollicitatie. Je geeft diegene een hand en je shirtje verschuift. Dan is je tattoo dus zichtbara, en dat kan een slechte indruk geven.


    Hmm daar is dan wel iets om over na te denken..
    Want ik zat eerst te denken op me rechter..
    Maar daar had ik dan ff niet over na gedacht.. dankje (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Hmm daar is dan wel iets om over na te denken..
    Want ik zat eerst te denken op me rechter..
    Maar daar had ik dan ff niet over na gedacht.. dankje (:


    Ghehe, mij is het namelijk overkomen tijdens mijn sollicitatie.:W


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Rapturous schreef:
    (...)

    Ghehe, mij is het namelijk overkomen tijdens mijn sollicitatie.:W


    Ahwwww,


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind de bloem mooier dan het tekstje (tekstje vind ik altijd maar raar als tattoo, maarja, ik heb het ook niet zo voor tattoo's)
    En als jij er tevreden mee bent ;)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik vond de eerste wel mooi, met dat uitgeschoten. Omdat er wel ups en downs zijn.


    Food.