• Hoi..
    Ik maak dit topic van een ander account.. ik wil niet dat mijn vriendin weet dat ik het ben...
    Ik was laatst aan het chatten met iemand van school, en ik zeo dat ik hongerhad maar niet kon eten... Ze zei meteen kijk uit dat je geen Anorexia krijgt. Als ik honger heb loop ik naar de keuken, en drink ik alleen 2 slokken water. Als ik iets eet heb ik meteen spijt, ik krijg heel veel buikpijn. Ik weet het niet... Ga ik Anorexia krijgen..?

    Help


    Liefde Is Voor Even, Vriendschap Voor Altijd

    Help schreef:
    Pff.. Nu net 2 boterhammen gegeten.. Met moeite

    Zolang je maar iets eet, schat


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    (...)
    Zolang je maar iets eet, schat

    Anorexia hoeft zich niet persé lichamelijk te uiten. Iemand kan ook een gezond gewicht hebben, maar met ontzettend veel moeite eten. Nouja, dan heb je geen anorexia, maar wel een eetprobleem.


    Ik ben gemeen xoxo

    Midna schreef:
    Hmm, ik zelf ben ook niet zo'n eter.. Maar ik denk wel dat je moet uitkijken.. & desnoods gewoon hulp vragen (:


    I´m nothing special.

    Nee, je stelt je aan. Ik heb een halve Anorexia gehad en ik had zel totaal niet door waar ik mee bezig was. Jij hebt dat wel, dus je krijgt het niet. Gewoon gaan eten.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Anorexia krijg je niet van de ene dag op de andere. Als je echt anorexia krijgt, dan heb je dat al mee vanaf je geboorte want die ziekte zit in je genen. Ik denk niet absoluut niet dat jij anorexia begint te krijgen, want dat krijg je niet zo maar. Het is niet zo dat je van de ene dag op de andere kan zeggen van "he ik heb anorexia" of zo, ik denk dat je het zelfs eerst niet doorhebt en zo.

    Ohmygod. Ik kan hier niet serieus op ingaan.


    -