• Oké dit is mijn eerste trailer ooit,
    en hij zal dus niet mega goed zijn..
    Hebben jullie nog tips?


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    woow zo goed

    Ja, het zijn plaatjes..
    Ik wil niet grof zijn hoor, maar iedereen kan wel plaatjes en zinnetjes in een filmpje zetten.
    Bij een trailer denk ik meestal meteen aan bewegende beelden, een kleine film die wat over het verhaal vertelt
    Ik kan niet echt zeggen dat ik hem goed vind, want speciaal of moeilijk is het niet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het is de eerste keer dat ik er mee werkte, dus ja, sorry hoor....
    En ik had maar even de tijd, daarbij snapte ik niks van dat programma dus ik vind het nog wel goed voor de eerste keer...


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Ik vind het goed, mijn trailers zijn ook zo -heb er pas 1 gemaakt xD-
    En mijn andere filmpjes ook. Maar je kan proberen met gifs te werken, dan heb je bewegende dingen en ziet het er al meer uit als een filmpje. Als je bij mijn youtube profiel kijkt: MyHeartListens en dan naar mijn filmpje over de Twilight Cast snap je wat ik bedoel


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Het is goed voor een eerste trailer vind ik.


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Negligible schreef:
    Ja, het zijn plaatjes..
    Ik wil niet grof zijn hoor, maar iedereen kan wel plaatjes en zinnetjes in een filmpje zetten.
    Bij een trailer denk ik meestal meteen aan bewegende beelden, een kleine film die wat over het verhaal vertelt
    Ik kan niet echt zeggen dat ik hem goed vind, want speciaal of moeilijk is het niet


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja, ik zou hem sws nog een keer opnieuw doen met gif's maar, daar had ik gisteren geen tijd meer voor dus had ik het even heel snel zo gedaan, ga vandaag met gifs doen want heb nu sws een beter liedje gevonden :D


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Dit is geen trailer maar een slideshow :]


    No growth of the heart is ever a waste