• Liefst over;
    Drama
    Onbekende personen

    En helemaal niet over;

    Bekende personen [ harry potter, justin bieber, one derection , tokio hotel]
    Fantasie

    Dankjewel (:

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 14:20 ]

    Onbekende personen:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”

    Exit, escape from society




    Exit gaat over een groep jongeren die niet langer deel willen nemen aan de maatschappij. Samen besluiten ze er simpelweg uit te stappen en ver van de bewoonde wereld hun eigen leventje te beginnen. Ze willen een betere wereld ontwikkelen. Eentje waar mensen eerlijk zijn en vol van liefde. Een wereld zonder competitie, geweld, ziekte, bedrog, leugens, media, mode en politiek. Terug naar hoe lang geleden de mensheid begon.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow



    Niet alle prinsessen zijn de gelukkigste wezens op aarde. Er zijn er ook die opgesloten worden in een toren, wachtend tot ze uitgehuwelijkt worden aan de één of andere graaf...




    Enjoy ;3


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    onbekende personen, komt later drama in

    http://www.quizlet.nl/stories/57446/you-belong-with-me/

    La vie d'un rêveur.

    Dit is geen verhaal over liefde.
    Dit is geen verhaal over alwéer een perfecte persoon met oplosbare problemen.
    Dit is een verhaal over de werkelijkheid.
    But watch out, there might be faeries on the road.
    Storyline © Ardency


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik heb alleen fantasy - onbekende personen, sorry!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)



    Liz Harrods is de wanhoop nabij als haar beste vriendin Luna op een dag plotseling verdwijnt. Zeven maanden lang leeft ze in onzekerheid, tot er op een woensdagavond ineens twee agenten voor de deur staan en haar nachtmerrie werkelijkheid wordt. Luna is gevonden en ze is niet meer in leven. Ook brengt de politie een doos mee met oude spulletjes van Luna.

    De dagen daarna zijn onwerkelijk. Liz gaat ten onder aan het verdriet om haar vriendin en ziet de zin van het leven niet meer. Tot ze de oude spulletjes van Luna doorzoekt en erachter komt dat de verdwijning van haar vriendin heel anders in elkaar steekt dan ze dacht.


    The Secret Diary


    I was an angel living in the garden of evil



    Yeah, this is bullshit, it’s pissing me off.
    I’m going crazy in thoughts of you.
    I want to love you, I want that you love me.
    but if you know that i lied tot you,
    you would kill me. You would hurt me, and I would hurt you.
    Our love is impossible.

    ~~~

    one feeling can make a world different,
    love.
    one lie can make a feeling different,
    die.


    soundtrack; lies


    LINK

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 21:22 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Die van Mitchell/DarkSavior.
    It was just fun, het is wel 18+


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb drie verhalen die aan je eisen voldoen. :'D
    This is War is met 60 hoofdstukken afgelopen, Ladies, Bugs & Ladybugs en Klaprozen lopen allebei nog. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    wil je wel hongerspelen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Lovely

    Douglas (Beter bekend als Doug) en Lily (ook wel Lils genoemd) hebben een groot geheim. Naast dat ze broer en zus zijn, hebben ze ook nog gevoelens die niet gepast zijn. Het gaat dieper en verder dan doodgewone broer en zus liefde. Zouden ze hun eigen angst overwinnen en het elkaar durven vertellen?


    Music is the new sex


    "Karen Holland, Aiko Zomer, Yue Love.." Mijn naam, hij galmde door de straten. Een sterke man zette me op zijn schouders. Terwijl ik naar het podium werd geleid, werd ik toegejuigd.

    Mijn naam, Yue Love. Op mijn zestiende verjaardag werd ik uitgekozen voor de 43ste spelen. Hier werd ik, net zoals duizende andere kinderen, mijn hele leven al op voorbereid. Elk jaar worden er 50 mensen uitgekozen voor de spelen. Deze 50 kinderen -25 meisjes en 25 jongens- strijden in koppels van twee, één jongen en één meisje. De spelen was voor het vermaak van het land. Om het spannend te houden, gebruiken we alleen primitieve wapens. Wat voor een primitieve wapens vraag je? Messen, zwaarden, speren, kruisbogen, pijlen en bogen. Hiermee strijden de 25 groepen voor leven en dood. Het jaar 3000 is aangebroken..

    naar idee van de hongerspelen

    (naar idee van, het gaat dus niet over de hongerspelen zelf en je hoeft het boek dus ook niet gelezen te hebben)



    Een bloedstollend verhaal over Mette. Een simpel, doodnormaal meisje die opeens niet meer zo gewoon is.
    Ik drink een laatste slok van mijn water en tik Willemijn aan. Ze draait zich sierlijk om en ademt in mijn gezicht. Ze grinnikt wat en begrijpt mijn hint. Ze slaat even met haar platte slanke hand op de donkerbruine vochtige bar. 'Rik, ik ga naar huis, heb genoeg van je,' lacht ze. Rik geeft haar een zoen op haar wang en fluistert iets in haar oor wat ik niet kan verstaan. Willemijn pakt mijn klamme hand. Iemand blaast de sigarettenrook in mijn ogen. Het prikt en mijn rechteroog laat een traantje ontsnappen. Ik kuch eenmaal en stap dan verder het café uit. De drukkende lucht verlaat me als ik een voet over de drempel zet. Willemijn slaat een arm om me heen en drukt mijn hoofd tegen de hare aan. 'Dat was gezellig, he, meisje van me,' zegt ze lallend in mijn oor. Ik frons mijn wenkbrauwen een seconde en zeg vervolgens dat ik het ook leuk met haar heb gehad. Ze kriebelt zachtjes met haar lange dunne vingers over mijn buik.


    EGYPTIAN GOD

    Drama en onbekende personen? I got one *O*



    'Sommige veldslagen win je en andere verlies je. Als je de oorlog maar wint.'

    Wanneer de ogen van Fjodor Koltsov voor het eerst die van Odile Lavossa kruisen, beseft hij zich nog niet dat deze jonge, geestelijk verwarde en getraumatiseerde vrouw ooit zijn machtigste opponent zou worden. Iemand zowel geliefd en gehaat door velen, een inspiratiebron, een antiheld. Maar wat als de leerling zich tegen de meester keert en dreigt te vernietigen waar hij jaren voor heeft gewerkt?

    Als Odile Lavossa voor het eerst in de ogen van Fjodor Koltsov kijkt, weet ze nog niet dat hij haar om zou smeden tot een beruchte moordenaar. Een pure sadist, in staat om leven af te nemen zonder berouw. Een vrouw die niet bang is voor de dood, maar wel om volledig te leven.
    Maar is leven nog wel mogelijk als je gedwongen bent als parasitair wezen voort te bestaan, terend op het bloed van onschuldigen?

    Een verhaal over een vrouw die zoekt naar de eer die haar is ontnomen, eentje over lef, vastberadenheid, vriend en vijand en ja, zelfs een verhaal over de zoektocht naar warmte en geborgenheid in een koude wereld.

    16+ vanwege geweld in z'n vele facetten. I won't hold back, dus wees gewaarschuwd :]


    A Killer's Instinct [16+]


    No growth of the heart is ever a waste