• Dit is de enige vraag waar ik nog geen antwoord op heb gekregen van Harry Potter:

    Als er mensen worden aangevallen in deel 2 van Harry Potter, vind Harry een briefje van Hermione in haar hand in de ziekenzaal waarop staat dat de basilisk zich door de pijpleiding verplaatst. Maar kijk, als hij mensen aanvalt dan moet hij wel uit de pijpleiding komen! En dat moet opvallen! Dat vind ik dus vreemd! xD

    (Ja, geheel duidelijk. Lijkt mij!)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Geen idee hoe hij dat voor elkaar krijgt xD


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Megaslang krachten?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    En als ze dan omkijken worden ze versteend. :3

    Nee, geen idee haha.


    Trust me. I'm the doctor

    Stiekem vraag ik me dat ook al een aantal jaar af.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Je hebt wel gelijk, hoe kun je dat niet zien / merken?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je denkt gewoon te veel na. xd


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik heb vanochtend de film gezien, en dat dacht ik nou ook.

    Hermelien in de bibliotheek met een spiegeltje. Natuurlijk verwacht je echt dat om de hoek zo'n supergrote slang op de loer ligt.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    hogwarts has many secrets (cat) (ja moest in het engels vond ik leuker :'D)


    Shoganai i ne~

    Synyster schreef:
    Ik heb vanochtend de film gezien, en dat dacht ik nou ook.

    Hermelien in de bibliotheek met een spiegeltje. Natuurlijk verwacht je echt dat om de hoek zo'n supergrote slang op de loer ligt.

    Ze had het spiegeltje bij zich om te kijken of er niemand aankwam omdat ze op de verboden afdeling was.

    Dan vraag ik me echt af waarom ze een verboden afdeling in de biebliotheek zetten. Zet die dan bij de schoolhoofd neer ofzo xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat is zo'n ding waar ik eigenlijk nooit overna denk, het is gewoon zo.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    Dat is zo'n ding waar ik eigenlijk nooit overna denk, het is gewoon zo.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Bro schreef:
    Dat is zo'n ding waar ik eigenlijk nooit overna denk, het is gewoon zo.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Weet je hoe verdomd groot Zweinstein is?
    Er zijn heel veel ongebruikte vleugels, waar die slang ongemerkt uit de pijpleiding zou kunnen komen. Daarbij was Ginny in de ban van het dagboek en kan die prima erbij geholpen hebben.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Saepe schreef:
    Weet je hoe verdomd groot Zweinstein is?
    Er zijn heel veel ongebruikte vleugels, waar die slang ongemerkt uit de pijpleiding zou kunnen komen. Daarbij was Ginny in de ban van het dagboek en kan die prima erbij geholpen hebben.

    Ik ben trots op je. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bro schreef:
    Dat is zo'n ding waar ik eigenlijk nooit overna denk, het is gewoon zo.


    It's going to be difficult, but not impossible.