• Dit is de enige vraag waar ik nog geen antwoord op heb gekregen van Harry Potter:

    Als er mensen worden aangevallen in deel 2 van Harry Potter, vind Harry een briefje van Hermione in haar hand in de ziekenzaal waarop staat dat de basilisk zich door de pijpleiding verplaatst. Maar kijk, als hij mensen aanvalt dan moet hij wel uit de pijpleiding komen! En dat moet opvallen! Dat vind ik dus vreemd! xD

    (Ja, geheel duidelijk. Lijkt mij!)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Bij de wc's misschien? Niemand die Jenny's wc gaat checken xD

    Ik vraag me altijd af waarom de Weasleys niet meer geld toveren...


    Alis volat propriis

    SweetieBelle schreef:
    Stiekem vraag ik me dat ook al een aantal jaar af.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    twiddict schreef:
    Bij de wc's misschien? Niemand die Jenny's wc gaat checken xD

    Ik vraag me altijd af waarom de Weasleys niet meer geld toveren...

    Dat kan niet. Dan zou de waarde van het geld gigantisch omlaag gaan - gezien het feit dat andere tovenaars en heksen dat dan ook natuurlijk kunnen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    SweetieBelle schreef:
    (...)
    Dat kan niet. Dan zou de waarde van het geld gigantisch omlaag gaan - gezien het feit dat andere tovenaars en heksen dat dan ook natuurlijk kunnen.

    Ja, maar waarom zou niemand het doen? Ik bedoel, als jij kon kiezen tussen veel geld en de mogelijkheid dat je bijdraagt aan inflatie, of arm zijn, wat zou je doen?


    Alis volat propriis

    SweetieBelle schreef:
    Stiekem vraag ik me dat ook al een aantal jaar af.


    Alis volat propriis.

    Bro schreef:
    Dat is zo'n ding waar ik eigenlijk nooit overna denk, het is gewoon zo.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ze had het spiegeltje bij zich om te kijken of er niemand aankwam omdat ze op de verboden afdeling was.

    Dan vraag ik me echt af waarom ze een verboden afdeling in de biebliotheek zetten. Zet die dan bij de schoolhoofd neer ofzo xD


    Was het niet zo dat ze net wist dat het dier een Basilisk was, en dat ze dan eerst met een spiegeltje om de hoek keek

    en dat is wel waar, van die verboden afdeling


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ja maar die slang gaat echt niet ergens uit een pijpleiding komen waar een heleboel tovenaars en heksen zijn, Ik bedoel, dat is gewoon zelfmoord want voordat ie iedereen heeft gedood, heeft heus wel iemand de tijd om hem te vermoorden

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 16:49 ]

    Ik denk dat Zweinstein gewoon zo groot is. Ik bedoel, als het ook nog tijdens de lesen is, of tijdens avondeten ofzo, zij er heel veel plekken op zweinstein waar gewoon bijna niemand is.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Tuurlijk merk je dat! Daarom kijkt iedereen ook om en zie je die basilisk.
    Bovendien hoor je hem ook bewegen in de films, en hoort Harry hem sissen, maar omdat het uit de pijpleiding komt, denkt men vast dat er een mankement is, of zo ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Saepe schreef:
    Weet je hoe verdomd groot Zweinstein is?
    Er zijn heel veel ongebruikte vleugels, waar die slang ongemerkt uit de pijpleiding zou kunnen komen. Daarbij was Ginny in de ban van het dagboek en kan die prima erbij geholpen hebben.


    Ja, maar Hermelien was in de bieb, weliswaar op de verboden afdeling, maar het lijkt mij logisch dat iemand dat op heeft gemerkt!

    En in de bieb tussen die boekenrekken lijken mij trouwens geen pijpleidingen te zitten! Maar goed, Rowling kan natuurlijk ook niet om alles denken! Ik vind het sowieso al erg knap dat ze heel Harry Potter enzo heeft verzonnen!xD


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Sorceress schreef:
    Ik denk dat Zweinstein gewoon zo groot is. Ik bedoel, als het ook nog tijdens de lesen is, of tijdens avondeten ofzo, zij er heel veel plekken op zweinstein waar gewoon bijna niemand is.


    Maar er is wel iemand! Anders zou die niet zijn aangevallen....xD


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Draconifors schreef:
    (...)

    Maar er is wel iemand! Anders zou die niet zijn aangevallen....xD

    Ze zegt toch ook 'bijna'?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ja, die mensen waren alleen op de gang, dus zo diepzinnig is het ook weer niet.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    SweetieBelle schreef:
    (...)
    Ze zegt toch ook 'bijna'?


    Verkeerd gelezen:$
    Mr dan moeten die het toch ook zien?;)


    "I solemnly swear that i am up to no good."