• Oke, ik fietste dus naar huis samen met een studiecollega. Ik en hij hadden een dik gesprek over een opdracht die we moeten maken. We fietsen zo langs een kerel en opeens hoor ik achter me: "Het is dierendag, gefeliciteerd" op zon spottende toon. Dus ik maak mijn zin, bedenk een antwoord "En dat zeg dan een afgelebberde hondenlul. Jij ook gefeliciteerd en dat je snel mag sterven". Ik draai mij om, zie ik net dat die kerel een zijstraatje infietst. Sommige mensen hebben echt een grote bek, maar ze zijn te bang voor een weerwoord. Dat faalt gewoon echt hard -.-

    En hebben jullie ook dingen meegemaakt die falen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik snap m niet helemaal..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    das nie echt leuk


    You can't not look cool with a crossbow.

    Stoeeeeer. (cat)
    Ik vind eerlijk gezegd in dit verhaal jou ook nogal falen.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 15:39 ]


    We're all mad here.

    HeyBanana schreef:
    ik snap m niet helemaal..

    Die persoon fietst snel een zijstraatje in om een tegenantwoord te vermijden


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    :W That's sad....


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Georgeee schreef:
    Stoeeeeer. (cat)
    Ik vind eerlijk gezegd in dit verhaal jou ook nogal falen.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Maar die man zei toch alleen maar "Het is dierendag, gefeliciteerd"? of begrijp ik het verkeerd lol
    +ik heb een hekel aan het woord falen/faal/fail, dus nee. :')

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 15:42 ]


    As travars

    Georgeee schreef:
    Stoeeeeer. (cat)
    Ik vind eerlijk gezegd in dit verhaal jou ook nogal falen.

    Hahaha, hoezo? Omdat ik een weerwoord heb? Ik laat me niet uitschelden :W

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 15:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Moriarty schreef:
    Maar die man zei toch alleen maar "Het is dierendag, gefeliciteerd"? of begrijp ik het verkeerd lol
    +ik heb een hekel aan het woord falen/faal/fail, dus nee. :')

    Die persoon had het dus tegen mij, omdat ik er volgens hem als een beest uitzie


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Die persoon fietst snel een zijstraatje in om een tegenantwoord te vermijden

    alleen omdat hij: 'het is dierendag' zei? :')
    ahaaa


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hij feliciteerde je alleen maar en je geeft zo'n antwoord terug.... oké dan :/. *snapt hem niet*

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 15:45 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ja, vandaag. -en die grap, ugh die wordt overal gemaakt.- Twee blonde grieten met een grote bek en die de hele school hebben geneukt vonden het even leuk om mij uit te schelden.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ben het eens met Georgeee.

    en ik kan me niet voorstellen dat iemand dat ineens zou gaan zeggen.. :/

    Plus je antwoord is niet echt geweldig.. 'sterf snel'? goh je kan ook té erg overdrijven.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 15:44 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    :W Zulke mensen moet je trouwens negeren want die zijn je tijd niet waard.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha, hoezo? Omdat ik een weerwoord heb? Ik laat me niet uitschelden :W

    Hij zegt "Het is dierendag, gefeliciteer` ja dat kan met spottende toon gezegd worden; is geen uitschelden gelijk gaan vinden dat iemand moet afsterven en een afgelebberde hondenlul is; is gewoon het zieligste weerwoord ever?


    We're all mad here.