• Oke, ik fietste dus naar huis samen met een studiecollega. Ik en hij hadden een dik gesprek over een opdracht die we moeten maken. We fietsen zo langs een kerel en opeens hoor ik achter me: "Het is dierendag, gefeliciteerd" op zon spottende toon. Dus ik maak mijn zin, bedenk een antwoord "En dat zeg dan een afgelebberde hondenlul. Jij ook gefeliciteerd en dat je snel mag sterven". Ik draai mij om, zie ik net dat die kerel een zijstraatje infietst. Sommige mensen hebben echt een grote bek, maar ze zijn te bang voor een weerwoord. Dat faalt gewoon echt hard -.-

    En hebben jullie ook dingen meegemaakt die falen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zou dankjewel zeggen. :Y)

    ^ dit dus :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Eigenlijk hoopte ik op een leuk, gevat weerwoord van jou naar hem, maar het "sterf snel" gedeelte haalde de lol er voor mij af :')


    Alis volat propriis.

    Van het woord afgelebberde hondenlul kwam ik eventjes niet meer bij.
    Ik zat pas op de fiets; zegt en man van en jaar of 45 tegen en meisje van 12, mij dus; 'Soo jij hebt grote dingen.' kijkend naar mijn borsten. Sorry maar dat is falen. Ik voelde me echt zielig toen :P


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Stoer hoor :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Waarom is iedereen zo negatief... ben ik de enige die vind dat hij het zo goed heeft gedaan?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik zou zeggen 'Dankje, jij ook' en doorfietsen. (bloos)


    -

    Het sterf snel gedoe vond ik er toch wel over hoor ...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Genius schreef:
    Ik zou zeggen 'Dankje, jij ook' en doorfietsen. (bloos)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik snap niet helemaal dat je dan moet zeggen dat die persoon maar 'snel mag sterven'.. Dat vind ik persoonlijk een 'fail'. Hou dan de eer aan jezelf en feliciteer die persoon spottend terug? Maar ga niet zeggen dat iemand mag sterven, dat is triest.


    I love you Tim