• Zoals jullie zien wil ik een poging doen om terug aan Soccer lockdown te beginnen. De paar hoofdstukken die ik had zullen dan weer herschreven worden in functie van de nieuwe rollen.

    De voetbalwereld staat op zijn kop als de lancering van het programma ‘Soccer Lockdown’ officieel wordt. Vele landen zijn gevraagd om deel te nemen aan dit programma, weinige hebben toegestemd. Twaalf voetballers uit zes landen gaan de strijd aan. Sommige onder hen bijna niet gekend, andere wereldsterren maar alle gaan ze met hetzelfde doel voorogen; geld inzamelen voor het goede doel en hun land de eer bezorgen.
    De twaalf mannen vertrekken met veel media-aandacht naar hun geheime locatie waar ze voor 75 dagen vast zullen zitten samen met 12 onbekende vrouwen. De locatie waar ze terecht komen bevalt hen allen, een groot schip midden op de grote oceaan. De sfeer zit er goed in totdat de eerste opdrachten eraan komen. Al snel moeten er personen vertrekken en de opdrachten die ze van ene mister ‘x’ krijgen, lijken ook steeds zwaarder te worden. Als ze voor een opdracht op een onbewoond eiland gedropt worden slaat de paniek toe bij de rest van de wereld. Er valt geen enkel contact meer te krijgen met de deelnemers, geen sein van leven. De organisatie gaat wanhopig opzoek naar de deelnemers maar een leeg schip is het enige wat ze zullen vinden.
    Ondertussen wordt het leven voor de niets vermoedende deelnemers op het eiland steeds harder. Mister ‘x’ zijn opdrachten worden steeds gevaarlijker en personen raken gewond of verdwijnen spoorloos.
    Het spel wat het zou moeten zijn wordt een gevecht op leven en dood.


    Bij de voetballers zijn en paar jongens veranderd. -Zie cursief.-
    Voetballers
    - Xavi Hernandez (Spain)
    - Fernando Torres (Spain)

    - Cristiano Ronaldo (Portugal)
    - Fábio Coentrão (Portugal)

    - Yoann Gourcuff (France)
    - Cédric Carrasso (France)

    - Benny Feilhaber (USA)
    - Carlos Bocanegra (USA)

    - Dries Mertens (Belgium)
    - Jelle Vossen (Belgium)

    - Aaron Ramsey (UK)
    - Jack Wilshere (UK)



    Een paar rollen voor de meiden blijven behouden, omdat deze rollen nog bruikbaar zijn en ik weet dat de mensen nog steeds op Q zitten.

    De meiden
    -Ryder Lola Harvelle q]Nimis[/q
    -Shanice Rowen Ripoll q]mikechang[/q
    -Lily-Rose McEden q]Horan[/q
    -Michayla Ulster q]Timid[/q
    -Romy Lynn Anderson q]Adored[/q


    Dit wilt zeggen dat ik nog 7 meiden zoek die de 'opgebroken' teams terug aan kunnen vullen.
    Ik zoek heel veel verschillende typetjes zodat het verhaal ook gevarieerd is. Niet elke persoon maakt wat dramatisch mee in zijn leven, sommige personen hebben wel degelijk al een relatie en andere zijn misschien helemaal niet sociaal en richten zich meer op het overleven in de wildernis.
    De beschrijving moet niet super uitgebreid zijn. Je kan eventueel een voorkeur voor een voetballer geven maar ik kan nooit garanderen dat het wat wordt en hoe lang je persoontje het volhoud in het programma.
    Dus als jullie dit even in willen vullen (:

    ~ Volledig naam:
    ~ Leeftijd:
    ~ Nationalteit:
    ~ Uiterlijk+foto:
    ~ Karakter:
    ~ Relatie op dit moment:
    ~ Werk/Studies:
    ~ Hobby's:
    ~ Extra's:
    ~ top drie voetballers:


    Ik kies voor de beste, niet diegene die het snelst reageert.
    Bedankt alvast! (:

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 22:43 ]


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Strobe schreef:
    Mag ik nog een invullen ? (:

    Ja hoor (:
    als je het dan een beetje 'anders' wilt maken. iemand met een hele andere achtergrond bvb. iemand die wel een relatie heeft. die dingen. Dat ik niet met allemaal dezelfde cliché personen zit (:


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Dit word een leuke story (H)

    nog een rol nodig? (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Esperanzah schreef:
    (...)
    Ja hoor (:
    als je het dan een beetje 'anders' wilt maken. iemand met een hele andere achtergrond bvb. iemand die wel een relatie heeft. die dingen. Dat ik niet met allemaal dezelfde cliché personen zit (:

    Sure, doe ik met plezieeer :'D


    all I want is the taste that your lips allow

    ~ Volledig naam: Alie haar echte naam is eigenlijk: Mila Asenova, maar ze wil liever niet herinnert worden aan vroeger dus heeft ze een volledig nieuwe start genomen als: Alie O’neil.
    ~ Leeftijd: Alie is op dit moment 22.
    ~ Nationalteit: Alie is geboren in Kosovo.
    ~ Uiterlijk+foto:


    Alie is een heel mooi meisje. Ze heeft blonde golvende haren die altijd mooi rond over haar borst liggen en mooie bruine ogen die af en toe een olijf groene schijn hebben. Alie is 1m73 en zeer mager gebouwd. Ze mag eten zoveel ze wilt, ze komt geen grammetje bij. Rond haar ogen doet ze altijd een laagje mascara, maar ze zorgt er voor dat haar make up niet té is want ze wil alles behalve opvallen dus ze draagt ook heel basic kleren: Skinny jeans, sweaters, all stars. Kleedjes en hakken zijn helemaal taboe voor haar.
    ~ Karakter: Alie is een echt stil en onzeker persoon. Ze is zo bang om iemand pijn te doen, zichzelf belachelijk te maken en een verkeerde indruk na te laten. Misschien is het door wat ze allemaal in haar leven heeft meegemaakt, maar ze doet er alles aan om zelf niet gekwetst te worden of anderen niet te kwetsen. Ze is overgevoelig en begint voor het minste te wenen waardoor mensen haar soms kinderachtig vinden, maar ze heeft gewoon al te veel meegemaakt in haar leven.(zie extra). Alie is ook zeer verlegen, ze vertrouwt mensen niet snel en gaat al zeker niet rap in op avances. Als Alie dan eindelijk mensen vertrouwt, klampt ze er zich dan ook aan vast. Ze zal die persoon helemaal niet loslaten, ook als hij haar kwetst ofzo zal ze het nooit geloven. Net zoals Simon, haar vriendje, ze klampt zich helemaal aan aan hem. Ze kan geen minuut zonder hem. Mensen die Alie niet kennen gaan haar altijd beschouwen als raar omdat ze bijna nooit iets zegt, maar eens ze weten wat er gebeurt is in haar leven tonen ze ook alle begrip voor haar. Alie is zeer zachtaardig, ze zal altijd anderen helpen en proberen haar beste raad aan hen te geven. Alie wil vooral niet opvallen.
    ~ Relatie op dit moment: Alie heeft al drie jaar een vaste relatie met de enentwintig Simon Garcia. Hij is de enige persoon die haar op haar gemak doet voelen, ze voelt haar geweldig bij hem. Hij is een luisterend oor en een geweldig, lieve, gevoelige jongen. Alie is echt zichzelf bij hem. Hij is één van de weinige die haar alles doen vergeten, hij laat haar lachen en spontaan wezen. Alie en Simon zijn onafscheidelijk, ze hangen altijd samen rond en als ze door omstandigheden elkaar niet kunnen zien kunnen ze wel uren bij elkaar aan de telefoon hangen, ze zijn nooit uitgepraat. Vele mensen vinden het eng omdat Alie normaal zo’n afwezig, stil persoon is en dat ze bij Simon zo open, spontaan en vrolijk is maar Simon is de enige persoon waar ze zich goed bij voelt.
    ~ Werk/Studies: Alie werkt in een klein cafeetje achter de bar omdat ze maar tot haar 9 jaar naar school is geweest door omstandigheden. Het enige wat ze dus kan is schrijven, lezen en een beetje rekenen. Alles wat niet genoeg is om te gaan studeren. Met haar job in het café probeert ze zoveel geld mogelijk te verdienen om een speciale opleiding te volgen zodat ze alles kan en erna gaan studeren. Alie woont ook bij Simon en zijn ouders in omdat ze zelf geen geld heeft om zelf een appartementje te betalen.
    ~ Hobby's: Alie heeft nooit echt de kans gehad om een hobby te nemen, maar sinds ze in Engeland is heeft ze zichzelf wat piano leren spelen. Ze heeft zelf geen piano want daar heeft ze geen geld voor, maar bij Simon thuis staat een mooie, witte vleugel. Ze spelen er vaak samen op en beiden hebben ze ook een hele mooie stem. Muziek is heel belangrijk voor zowel Simon als voor Alie. Muziek is het enige waar ze zichzelf in kwijt kan en ze probeert er ook zoveel mogelijk op de piano te spelen bij simon thuis of naar muziek te luisteren.
    ~ Extra's: Alie werd op de wereld gezet als Mila Asenova in Kosovo. In kosovo leefden ze een heel arm leven in tijden van koud en burgeroorlogen. Ze was enige kind en haar ouders enige en laatste hoop was om hun dochter met een heel klein beetje, miniem geld (10 euro) naar Londen te sturen; Ze had niets. Alleen een klein rugzakje met een flesje water en een zak brood en zo moest ze in Engeland geraken om te gaan werken en het geld terug op de sturen. Alie heeft er alles aangedaan om in Engeland te geraken. Beveiligingen ontwijken, uren maar dan ook uren onder een treinstoel gezeten te hebben, overnachten in vuile stations en zelfs geslapen met mannen voor geld. Eens ze, na een reis van 6 jaar, in Londen toekwam had ze nog steeds niets. Was ze uitgehongerd en sliep ze op straat tot ze in de handen viel van Simon’s ouders.
    ~ top drie voetballers:
    Jelle vossen
    Dries Mertens
    Fernando Torres


    Ik hoop dat ze niet te dramatisch is? (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Leprechauns schreef:
    Dit word een leuke story (H)

    nog een rol nodig? (:

    Ik kan altijd rollen gebruiken (:


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    ~ Volledig naam: Katherine Hawthorne
    ~ Bijnaam: Kathy
    ~ Leeftijd: 18
    ~ Nationalteit: Engelse
    ~ Uiterlijk+foto: Katherine heeft een hartvormig gezichtje. Haar ogen zijn licht grijs en haar wimpers zijn lang en zwart. Haar wipneusje is omringt met sproeten en haar lippen zijn licht roze van kleur. Ze heeft lange blonde haren met een natuurlijke slag erin. Verder heeft ze een gemiddelde lengte en is ze slank gebouwd. Ze draagt niet veel make-up, alleen een beetje mascara en oogpotlood. Ze is eigenlijk altijd gekleed in jurkjes en/of rokjes met daaronder hoge hakken. Men ziet haar zelden in een broek en platte schoenen. Daarnaast is ze gek van sieraden en ze gaat ook niet zonder de deur uit.


    ~ Karakter: Katherine is een zelfverzekerd, vrolijk meisje, die altijd met een lach op haar gezicht rondloopt. Ze is netjes opgevoed en gedraagt zich daar ook naar. Ze is altijd beleefd, zelfs als mensen onbeleefd en gemeen tegen haar zijn. Ze is opgegroeid met veel mensen om haar heen en is daarom erg sociaal. Ze praat makkelijk en is open en spontaan. Ze is erg slim en spreekt naast Engels ook Grieks en Latijn. Verder is ze ambitieus en als ze iets wil bereiken gaat ze er helemaal voor. Katherine is zorgzaam. Als er iemand ziek is of zich niet goed voelt dan is ze meteen bezorgt en staat ze voor dag en nacht voor diegene klaar.
    ~ Relatie op dit moment: Geen. Ze stelt (te) hoge eisen en als daar niet aan voldaan wordt dan hoeft ze hem niet. Met arrogante kwasten wil ze niets te maken hebben en ze vindt dat hij haar met respect moet behandelen. Bovendien moet hij haar laten zien dat hij haar leuk vindt en hij moet echt zijn best voor haar doen, ze vindt het leuk om hard-to-get te spelen/te zijn. En als laatste eis vindt ze het belangrijk dat hij sportief is en een (goed) kan dansen aangezien dat haar grootste hobby is.
    ~ Werk/Studies: Katherine weet eigenlijk nog niet zo goed wat ze wil gaan studeren en heeft daarom besloten om er een jaar tussen uit te gaan. Dit tot grote ergenis van haar vader. (Hierdoor heeft ze nu ook ruzie met haar vader.)
    ~ Hobby's: Katherine doet niets liever dan dansen. Daarnaast leest ze ook graag en vindt ze het leuk om wat met vriendinnen te doen. Katherine is verder ook goed in koken en ze vindt het leuk om voor/met vrienden te koken.
    ~ Extra's: Katherine komt uit een rijk gezin met "oud" geld. Ze is de oudste van de drie kinderen; ze heeft een jonger zusje Victoria (15) en een jonger broertje Thomas (13). Hun vader George is een belangrijk persoon in de politiek en hun moeder Elizabeth is drie jaar geleden omgekomen bij een auto ongeluk.
    ~ top drie voetballers:
    - Jack Wilshere
    - Dries mertens
    - Aaron Ramsey


    Ik hoop dat je er wat mee kan.
    Als je er wat mee doet zou je het dan willen laten weten?

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 18:01 ]


    -

    Wanneer ga je kiezen ?

    DamonLove schreef:
    Wanneer ga je kiezen ?

    als ik uberhaupt genoeg rollen krijg.
    anders heeft het vrees ik geen zin..


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Esperanzah schreef:
    (...)
    als ik uberhaupt genoeg rollen krijg.
    anders heeft het vrees ik geen zin..
    Ik wil er nog wel een maken, maar ik haat gewoon karakters (:
    Ik moet dat van Lio ook nog steeds doen (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Zouis schreef:
    (...)Ik wil er nog wel een maken, maar ik haat gewoon karakters (:
    Ik moet dat van Lio ook nog steeds doen (:

    Mag je doen. & als je nog mensen weet die interesse hebben.


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Esperanzah schreef:
    (...)
    Mag je doen. & als je nog mensen weet die interesse hebben.

    Ik wil wel nog, maar ik heb er al twee? (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Strobe schreef:
    (...)
    Ik wil wel nog, maar ik heb er al twee? (:


    Als je nog wilt mag je van mij doen maar ik kan wel niet garanderen dat als je rollen erin zitten, zeg maar. Al vind ik ze echt wel heel goed. Eigenlijk de beste die er al bij zitten.


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Volledig naam: Latika Esmé Malik
    Leeftijd: 27
    Nationalteit: Latika is Indisch.
    Uiterlijk+foto:


    Relatie op dit moment: Latika is nog steeds in een relatie met Jamal Kuzam. Latika en Jamal leerde elkaar twaalf jaar geleden kennen en zijn in totaal al tien jaar een koppel. Het koppel is sinds een paar maanden verloofd en Latika draagt haar trouwring met volle trots.


    Werk/Studies: Latika werkt bij een opvangcentrum in India voor kinderen van de sloppenwijken. Ze vangen de zieke en gewonde kinderen op en verzorgen ze. Ze proberen de sloppenwijk kinderen ook zo veel mogelijk eten en drinken te geven en zamelen geld in om kleren voor ze te kunnen kopen of halen oude kleren op in verschillende landen om ze daar aan de kinderen te geven.
    Hobby's: Latika heeft niet echt veel vrije tijd meer door haar drukke werk met de sloppenwijkkinderen. Daarom besteed ze het liefst haar vrije tijd aan haar verloofde Jamal. Meestal zitten die twee dan ook nog eens tussen de sloppenwijken, gewoon omdat Latika niet goed afscheid kan nemen van de kinderen waar ze voor zorgt.
    Extra's: India is een land waar je het beste je kost kan verdienen met prostitutie. Latika werd al van kleins af aan in de prostitutie gedropt. Tot haar twaalfde werd er op haar maagdelijkheid geboden tot haar vader uiteindelijk genoeg geld had en het land uit trok. Latika werd verplicht om in de prostitutie te blijven omdat haar moeder ernstig ziek was. Met de prostitutie verdiende Latika genoeg geld om haar moeder nog vier jaar te laten leven. Een jaar voor haar dood leerde Latika Jamal kennen en na de dood van haar moeder haalde Jamal Latika uit de prostitutie en liet haar bij hem en zijn familie in huis wonen. Latika werd kuisvrouw in stinkend rijke gezinnen waar ze haar kost verdiende om me te kunnen betalen in het gezin van Jamal. Latika is vanaf haar twaalfde eigenlijk al een jong volwassenen.
    Top drie voetballers:
    1. Fabio Coentrao
    2. Xavi
    3. Jelle Vossen


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    ~ Volledig naam:Olivia Suarez
    ~ Leeftijd: Olivia is 22 jaar en word 23 op 11 december.
    ~ Nationalteit: Olivia is geboren in de Cubaanse hoofdstad Havana.
    ~ Uiterlijk+foto


    Olivia is een hele mooie latina. Ze heeft donker bruine krullende haren die tot net tot onder haar borst rijken. Ze stijlt ze niet en ze vindt het leuk als ze warrig rond haar schouders hangen omdat dat zo een nonchalante look geeft. Omdat Olivia van Cuba is heeft ze een iets donkerdere huid dan een blanke, maar ook in de zomer word ze nog bruiner, maar niet overdreven. Olivia heeft echt prachtige groene ogen en meestal doet ze daar geen make-up tenzij een heel klein beetje mascara. Olivia staat gekend voor haar prachtige, volle lippen. Ze hebben een mooie lichtroze kleur wat mooi staat bij haar bruine huidje. Haar tanden staan ook mooi, na drie jaar beugel, recht en zijn spierwit. Van kledij draagt ze heel vaak korte en fleurige kleedjes. Ze houdt van tierlantijntjes en accenten. Ze is helemaal weg van bombastische oorbellen en vreselijk hoge hakken.
    ~ Karakter: Olivia is een echte Cubaanse furie. Ze is vreselijk koppig en als je met haar begint de discussiëren kan je uren bezig zijn. Ze vertikt het gewoon om toe te geven zelfs al beseft ze heel goed dat ze het fout heeft. Olivia is een hele lieve, vriendelijke meid maar als je over de grens gaat bij haar zal je het geweten hebben. Ze kan heel agressief uit de hoek komen als ze kwaad is en volgens velen ligt dat aan haar Latijnse afkomst, maar Olivia steekt het niet op haar vaderland. Het is gewoon haar karakter. Maar Olivia is ook een heel zachtaardig meisje. Ze is steeds bang om anderen pijn te doen dus houd ze vaak haar mening voor zichzelf. Sommigen zien dat als liegen, Olivia vindt het soms gewoon beter zo om mensen niet met haar mening te kwetsen. Ze is ook een heel vrolijk iemand en kan geen minuut stil zitten. Ze zal altijd wel met iets bezig zijn, maar ze kan zich ook geen vijf minuten op hetzelfde concentreren, en ze wordt het snel beu, dus doet ze vaak dingen maar half en de volgende keer de andere helft als ze het niet vergeet want ze kan ook heel erg verstrooid zijn.
    ~ Relatie op dit moment: Olivia heeft al sinds haar 16e, dus bijna zeven jaar, een relatie met het knappe model Louis Lachowski. Ze hebben elkaar leren kennen op een fotoshoot. Het was een fotoshoot voor een jeansmerk en Olivia droeg alleen een jeansbroek en haar bh en Louis een jeans. Ze moesten een soort “chemie” creëren, maar die moesten ze niet creëren die was er gewoon. Erna zijn ze iets gaan drinken en toen spraken ze meer en meer af, het duurde in totaal vier maand tot ze met elkaar gingen. De twee zijn onafscheidelijk ook de tijd in het programma vinden ze beiden vreselijk en ze leidden dan ook hard aan heimwee.
    ~ Werk/Studies:Olivia loopt modellenbureau tot modellenbureau af voor allerlei modellenwerk en dat is dat haar geld die ze verdiend. Meer heeft ze niet, maar meer heeft ze ook niet nodig. Haar thuis zijn nu ook niet bepaald de armste en het modellenwerk verdient goed. Meestal gaat ze samen met Louis naar een modellenbureau want ze doet niet graag fotoshoots met andere jongens, maar als het moet dan moet het.
    Hobby's: Olivia is Cubaans en ze is helemaal into salsa en allerlei andere Cubaanse dansen. Ze beoefend ze ook. Ze vindt het geweldig hoe je zo sensueel op de dansvloer kan zijn. Ze doet dit 4 keer in de week onderandere om haar lichaam te behouden. Ze vindt het helemaal het einde hoe je “seks” op de dansvloer kan creëren zonder het echt te doen.
    ~ Extra's: Olivia is heel katholiek opgevoed, niet in de maten van bevoorbeeld geen seks voor het huwelijk, maar ze gelooft wel dat er iets hierboven is dat haar steunt, haar naar haar lot lijd.
    ~ top drie voetballers:
    Zet ze gewoon bij iemand waar je nog niemand hebt ;p

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 17:52 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Weet je al wanneer je gaat kiezen ?

    Linh