• Dit is een hele vage vraag.

    Ik ben een verhaal aan het schrijven, I love you Draco Malfoy.
    Nou, mijn vraag.
    Als 2 mensen met de Time turner 5 minuten terug gaan in de tijd en er voor zorgen dat ze zich zelf tegen komen. Wat gebuurt er dan?
    Als dat dan 5 minuten weer verder is en ze er voor zorgen dat die mensen niet terug gaan in de tijd, verdwijnen de 2 mensen uit de toekomst?

    Vage vraag maar probeer het te beantwoorden :)


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    Galleon schreef:
    (...)
    Haha ja sorry ik snapte dat net even niet ;x
    Maar nu wel, dat is eigelijk best een mooie gedachte, de toekomst in een andere dimensie..


    Voila ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Patronum schreef:
    Dat kan niet.
    Als je in de tijd reist, kan je daar later niets meer aan veranderen,
    want als je knoeit met je in-de-tijd-gereisde-zelf kan je dat niet meer veranderen,
    want wat die heeft gedaan, is ook gebeurd met je gewone zelf.
    Snappie? :')

    Bijvoorbeeld: Hermione gooide dat steentje tegen Harry's hoofd, hoewel ze toen nog niet in de tijd gereisd waren. Maar aangezien ze later terug naar dat moment waren gegaan, heeft ze toen dat steentje gegooid.
    Eigenlijk gebeurt alles 1 keer, maar als je in de tijd reist, maak je het 2 keer mee.
    En wat je dan verandert in de 2de keer,
    was dan ook al zo de 1ste keer, maar je wist niet dat dat jouw toekomstige ik was :')


    Dat klopt. Ze moesten ook Sirius redden, maar omdat dat nog moet gebeuren als ze aan dat klokje draaien, lijkt het net of ze dat hebben verandert.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Bandicoot schreef:
    (...)

    Dat klopt. Ze moesten ook Sirius redden, maar omdat dat nog moet gebeuren als ze aan dat klokje draaien, lijkt het net of ze dat hebben verandert.


    Jups (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.