• Zelf ben ik een hele grote Th-fan maar ik laat op deze topic iedereen z'n mening erover zeggen :)

    Redelijk goed bedacht van me eigen niet ? [sorry ik heb een té groot ego :P]

    Noujah fans ga niet direct op haters zitten kakken en haters ga niet direct op fans zitten kakken plz.

    Gewoon ff recht op vrije meningsuiting :)

    Xxx-Mii (H)

    ik vind ze kei tof!. dat ze zo ook vroeger op de middelbare zo durfte te lopen ik word er heel erg door gepest ik heb zelf een vriendin en die is ook TH fan en die zegt de hele tijd tom stibkt enz. en dat is egt niet leuk


    Ik ben 13 en durf niet een make-up opdoen xD



    Wát! Ik kan geen eens zonder en ben 13 Jaar

    ik vind ze egt heel stoer.
    de muziek is heel goed, en het is ook muziek die ergens over gaat!
    en ze zien er natuurlijk super goed uit!
    xxx me


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    Ik vind ze super goed enzo, maar ik ben denk ik een van de weinige met kritiek. Ik vind dat Tom zich té patserig opstelt, met dat stoer doenerij over hoeveel wijfen hij wel niet heeft geneukt. Daar kan ik gewoon niet tegen, en daar begin ik me ook aan te irriteren, of hoe hij denkt dat alle meisjes alleen hém leuk vinden. Laatst mocht TH toch in de HK problemen van meisjes oplossen? Nou een meisje schreef dus dat ze smoor op Bill was, en daarop antwoorde Tom: Word maar verliefd op mij, dan komt alles goed.
    Sorry, maar zoiets zeg je toch niet als iemand liefdes verdriet heeft omdat ze zo smoor op Bill is? En de rest van de band zit wel goed...

    btw, ik haat Tom niet ofzo! ik irriteer me alleen aan dat eigendunkige gedrag van hem.

    Muziek: Ik vind alleen Schrei en Ich brech Aus goed.
    Bill: Ik vind hem er als ene homo uitzoien met die nagels [Sorry voor fans,eerlijk sorry]
    Tom: Hot,sexy,
    Georg: Nerdy
    Gustav: Schattig,té rustig

    Muziek: Ik vind alleen Schrei en Ich brech Aus goed.
    Bill: Ik vind hem er als ene homo uitzoien met die nagels [Sorry voor fans,eerlijk sorry]
    Tom: Hot,sexy,
    Georg: Nerdy
    Gustav: Schattig,té rustig

    GEORG IS SEXY HOOR. u_u
    En ja, Bill heeft wel een beetje wat vrouwelijke trekjes, maar daar kan hij zelf ook niets aandoen, en als hij die nagels mooi vind, laat hem dan. ^^

    ik vind ze cht gewoon vet.weetj ze durven te doen wat ze willen. Kijk naar georg die arme stakker word nog gepest door Tom ook maar het boeit hem niet, later kunnen ze er wel om lachen maar oke. Tom, hij heeft gewoon schijt, hij is Hiphopper en laat dan dan ook zien. Bill, Jaa uhm, hij heeft gewoon zijn eigen erm,,, Styl. en het staat em geweldig. Gustav is gewoon gewoon, maar tog speciaal. Hij is anders dan de rest van Th maar tog gewoon zichzelf.
    ik zou me echt niet staan de kunnen houden in dat glamour wereldje ik zou zo instorten.


    ben ik ook mee eens... xD

    Ik vind ze super goed enzo, maar ik ben denk ik een van de weinige met kritiek. Ik vind dat Tom zich té patserig opstelt, met dat stoer doenerij over hoeveel wijfen hij wel niet heeft geneukt. Daar kan ik gewoon niet tegen, en daar begin ik me ook aan te irriteren, of hoe hij denkt dat alle meisjes alleen hém leuk vinden. Laatst mocht TH toch in de HK problemen van meisjes oplossen? Nou een meisje schreef dus dat ze smoor op Bill was, en daarop antwoorde Tom: Word maar verliefd op mij, dan komt alles goed.
    Sorry, maar zoiets zeg je toch niet als iemand liefdes verdriet heeft omdat ze zo smoor op Bill is? En de rest van de band zit wel goed...

    btw, ik haat Tom niet ofzo! ik irriteer me alleen aan dat eigendunkige gedrag van hem.


    Jah ik heb hetzelfde eigenlijk

    Tom is knap en sexy maar hij is gewoon hij denkt gewoon dat hij
    Het einde van de wereld is :S

    ik vind ze heel leuk. ze zijn anders, speciaal en hebben hun eigen stijl. ze komen nonchalant en rebels over. ook zien ze er goed uit wat zeker een rol speelt. oftewel haat/hou je (van) tokio hotel. je moet precies altjd kiezen. tokio hotel is een rage, op een bepaald moment zullen er fans afhaken. hopelijk blijf ik fan. zoals het er nu uit ziet wel. hun muziek is geweldig, dat kan niemand ontkennen--> er zijn er die dat willen...
    spijtig vind ik wel dat de commercie er zoveel gebruik van maken. T-shirts worden in de rekken gehangen precies naast de K3 colectie, magazines proberen zo veel mogelijk te schrijven over hen om hun boekje beter te verkopen, piercingshops verkopen th spullen en verdienen er grof geld mee. Th is commercie, vergeet dat niet. maar toch... ze blijven op en top de show stelen en hun live concerten zijn steeds uitverkocht. Tokio hotel is een vreemd succes, maar vooral een zeeeer sexy succes.
    (H)

    ik ben voor tokio hotel ma het gaat nie te ver dat bv mijn kamer vol hangt nee ik ben fan ma nie overdreven ik hoor ze graag zie ze graag en tzijn hotties kgeef toe maar ik laat tokio hotel nie mijn leven leiden ze zijn cool kben blij dak ze ken ma meer hoeft nie vroeger wast echt de hele tijd tokio hotel die de klok sloeg ma nu ist e bikke volwassener fan geworn nie mi hyper dak de hele tijd hun biografie ut me hoofd wou zeggen en dak hun ideale lief wou zijn ni gewoon gewoontjes ma kben wel door hun een fan gebleven dan de duitse muziek.

    xtinkx


    xX_tink_Xx

    Ik vind ze goed.
    Qua;
    muziek
    stijl
    ...
    x)

    IK VIND ZE ZO MEGA SEXY EN DAN VOORAL BILL<3

    En sommige mensen zeggen wel van: ze worden te standaart,maar dat vind ik niet en trouwens 2009 ligt hun nieuwe album er<3 yay^^


    Lalalalalalalala.