• ik heb een vraag, ik ben eigenlijk al heel lang gepest, en ben daardoor echt heel onzeker overmezelf
    zouden jullie kunnen zeggen wat jullie van mij vinden?
    post dan meteen ook je eigen foto, en zeg dan wat je van de gene boven je vindt ;)

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 20:10 ]


    You're amazing the way you are, never give up!

    Iedereen die ietwat anders is dan de rest heeft zoiets wel eens meegemaakt. Daarom moet je je absoluut niets aantrekken van wat andere mensen over je zeggen, en je moet vooral niet onzeker zijn. Bijna altijd is gepest nergens op gebaseerd dan onzekerheid van de pester. Plus, jij ziet er heel leuk uit op je foto. Don't be insecure.
    Ik werd vroeger niet echt heel erg gepest, maar ik hoorde mensen wel fluisteren achter mijn rug, which isn't pleasant either. Maar ik trek me er niet zoveel meer van aan, ik voel me zelfverzekerder de laatste tijd.
    That be me.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Hale schreef:
    (...)

    0_0

    Jij bent echt heel mooi.

    Heel mooi gezichtje en heel mooie ogen.

    Mijn gezicht is altijd al heel bollig geweest. Maar ik haat het dat ik dik ben door die ziekte. Het kwetste me heel hard dat mensen zeiden dat ik dik was en dat ze me konden rollen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Casiraghi schreef:
    (...)
    Mijn gezicht is altijd al heel bollig geweest. Maar ik haat het dat ik dik ben door die ziekte. Het kwetste me heel hard dat mensen zeiden dat ik dik was en dat ze me konden rollen.


    Och meisje toch.

    Flinke meisjes kunnen ook mooi zijn!

    En geloof me het is ook niet leuk om slank te zijn want dan ben je weer een 'botje'.

    Jij bent mooi zoals je bent!

    Fuck de mensen die zeggen dat je lelijk bent. En de volgende keer dat iemand je lelijk noemt moet je hem keihard in zijn gezicht stompen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nou, jij hebt geen recht om onzeker te zijn! Je hebt een mooi gezicht en daar gaat het om. Als jij lelijk bent, ben ik een TROL.
    BTW, iemand had toegang tot mijn afbeeldingen etc en die heeft mijn foto's toen lukraak naar mensen toegestuurd. Dit ben ik:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!



    Schoonheid straal je uit door jezelf te zijn en jezelf te accepteren. That's me.


    ars moriendi

    Ik ben ook buitengesloten geworden, maar dat valt nu wel mee.



    Me@Scotland.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Ik ben ook buitengesloten geworden, maar dat valt nu wel mee.



    Me@Scotland.


    ach laat die mensen, ze voelen zichzelf ellendig en daarom willen ze dta jou ook laten voelen.
    mensen die negatief zijn willen niet dat anderen vrolijk zijn.
    daar kunnen ze niet tegen.
    let maar is op als je iemand die heel boos is, en jij gaat lachen om iets wat gebeurt, dan wordt die gene heel boos op jou, want die gene wilt niet dat jij gelukkig bent, en dat is gewoon hoe mensen in elkaar zitten.
    het eenigste wta je er tegen kan doen is, is lekker jezelf zijn en leven op de manier jij zelf wilt leven!

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 1:05 ]

    kan iemand mij uitleggen hoe je een foto van jezelf hier zet?

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 1:06 ]

    jullie zijn allemaal prachtig.
    Ik vind me zelf natuurlijk ook lelijk & ik weet dat mensen over mij praten.
    Maar ik heb me vrienden om me heen die me altijd laten lachen en daardoor vergeet ik het weer.
    Ik snap zeker wel dat het moeilijk is , want ik voel me best wel dik .. Ik wil graag afvallen , maar 't lukt gewoon niet zo goed.
    Maarja , ik wil zeggen

    Stay Positive , everyone
    (flower)


    Danmarks Dynamite.



    dit ben ik nu , me haar is alweer wat langer. Het was eerst gewoon lang.
    En mensen hadden deze foto van mij , als ping foto gedaan. Ik was gelijk onzeker en heb deze foto overal weggehaald.


    Danmarks Dynamite.