• Het is 1940, de negentienjarige verpleegster Aimee Chevalier woont in Parijs tijdens de Tweede Wereldoorlog. Ze is verloofd met de knappe Lucien Favrer die bij de Franse luchtmacht zit. Het gaat goed, tot Lucien opgeroepen wordt om naar het front te komen. Weken later ontvangt ze het bericht dat hij is overleden. Ze stort in een diepe depressie maar dan breidt de Tweede Wereldoorlog zich ook naar Parijs uit. Vele inwoners ontvluchten de stad, maar Aimee blijft. Maar ze wordt later door haar familie gedwongen naar het Zuiden te komen. Daar wordt haar duidelijk dat haar familie diep in de schulden zit. Een rijke zakenman stelt een deal voor, hij betaalt de schulden in ruil voor een huwelijk met Aimee. Aanvankelijk weigert ze, maar beseft dat dit de enige manier is om haar familie van de ondergang te redden. Ze stemt toe, maar dan blijkt dat hij niet zoveel goeds met haar van plan is als gedacht...

    Doen/niet doen?
    Origineel?
    Titel?


    Take risks and conquer your fears.

    Hangt er vanaf... Als het verhaal er naartoe gaat dat ze een soort seksslaaf wordt dat zeg ik 'laat maar want dat is niet origineel meer en die verhalen zien we al genoeg op Q'.
    of je het uitschrijft moet je zelf weten. Als je genoeg inspiratie hebt moet je het gewoon doen.
    Voor een titel heb ik helaas geen idee.

    hangt ervanaf wat het is


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Behalve dat ik nog niet weet wat er zo slecht is aan die man, lijkt het me wel een mooi verhaal (:
    Ik ben alleen slecht in titels ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Waarschuw je me als je er een deel heb


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Doen/niet doen? Ja!
    Origineel? Waarschijnlijk wel, maar Hel heeft wel gelijk
    Titel? Uhm, dat ligt er aan wat die man met haar gaat doen. Ik zou in ieder geval iets met oorlog doen.

    Kun je me waarschuwen wanneer je begint?

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 10:25 ]


    Happy Birthday my Potter!