• ik loop er nooit in vast xD Maar dit keer wel, haha.

    Dus, ik zoek een titel voor een nieuw verhaal.


    De Sage

    Avacyn Adelor is waar alles mee begon. Zij kreeg als eerste magische krachten, simpelweg door te geloven in het bovennatuurlijke. Ze ontwikkelde deze krachten en vocht tegen andere onnatuurlijke wezens. Mensen in haar stad vereerden haar en zagen haar niet, zoals vele andere steden, als een heks. Avacyn is geliefd tot alles verkeerd gaat.

    Avacyn komt een gelijke tegen. Het daarop volgende gevecht is hard en zwaar. Avacyn wint, maar is vervloekt. Een vloek die van generatie op generatie over zal gaan.
    Elk eerst geborene meisje zal deze vloek met zich meedragen. Dood en verderf zal je altijd achtervolgen. Geluk en liefde zal van korte duur zijn en gevaar ligt overal op de loer. Je bent nergens veilig. Elk leven is vol gevaar, maar de moeilijkste en lastigste wezens zullen achter jou aanzitten en niet achter een ander.
    Toch is de vloek te verbreken. Ergens op aarde ligt een magische bron. Althans, zo word het genoemd. De Bron der Verlichting. Alleen met ene pure ziel en goede bedoelingen kunnen vloeken, maar ook andere verwondingen of ziektes worden genezen. Als de bedoelingen niet goed zijn en de ziel verdorven, zal het er alleen maar erger van worden.
    Avacyn vertrok een jaar later na heel veel ellende en een dochter weg uit het dorp en begon een zoektocht naar de bron. Haar dochter leerde ze alles wat ze wist. De bron vinden ze niet, maar hulp wel. Elke generatie zal een beschermer hebben, een engel.

    Eeuwen gingen voorbij en niemand lukte het de vloek te verbreken. Maar niets is onmogelijk.
    Dit verhaal gaat over dat ene meisje die het wel gelukt is.
    Dit verhaal gaat over Angelica Sophia Louhi Black.


    Dat is mijn intro.. En in het verhaal word dus verteld hoe het gelukt is, wat ze heeft meegemaakt en alles. Ze heeft dus echt heel veel problemen, en dus veel leed gehad. Ze is een heks, maar ook een wolf (word later nog uitgelegd). Dus als ze na alles weer thuis komt, zal ze ook inprenten en zal het leven ook wel weer goed zijn.

    Dus wie weet een toepasselijke titel?

    Thanks for all the help


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Behind the horizon
    Forever and one day (geen idee waar die op slaat)
    Footsteps in the water
    Million miles away (het liedje van de Offspring!)
    Black is the sky, white is the moon, see you soon
    One step after another

    Inspi-loos*_* just tell me what ya think!


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    The wolf and the witch
    Angelic (Engelachtig, afgeleid van haar naam Angelica)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    the curse of life
    the day that everything changed
    my equal
    vouwfiets, bij gebrek aan iets in mn hoofd)


    probeer der iets mee, meer weet ik nu ff niet:P

    Timmy777 schreef:
    the curse of life
    the day that everything changed
    my equal
    vouwfiets, bij gebrek aan iets in mn hoofd)


    probeer der iets mee, meer weet ik nu ff niet:P

    I vote for da vouwfiets!


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Everything Changes.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 15:22 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    haha, oke, er zitten wel goede dingen tussen :)


    ~ You're original, cannot be replaced ~