• Vanaf nu kun je samen met andere leden werken aan je stories!

    Hoe dan?
    Je kunt bij het aanmaken van een nieuwe story aangeven dat er ook anderen aan je story mee mogen schrijven. Ook bij bestaande stories kun je aangeven dat je wilt samenwerken. Vervolgens kun je co-auteurs toevoegen die dan de mogelijkheid hebben om mee te schrijven aan je story.

    Kan iedereen dan mijn story aanpassen?
    Nee, alleen mensen die jij hebt uitgenodigd, zogenaamde co-auteurs.

    Kunnen co-auteurs ook mijn story verwijderen?
    Nee, co-auteurs kunnen alleen hoofdstukken toevoegen en aanpassen.

    Leuk, maar zeker alleen voor Golden Members?
    Niets van dat alles. Iedereen kan samenwerken!

    Kun je ook samenwerken aan quizzen, polls of gedichten
    Nog niet, maar misschien dat dat ooit nog komt.

    Ik heb ruzie met een co-auteur, wat nu?
    Als hoofd-auteur blijf jij de baas over een story. Je kunt co-auteurs net zo makkelijk weer verwijderen.

    Er werkt iets niet! Wat een prutser ben je toch!
    Tsssk, dat is ook niet aardig. Laat me weten wat er nog niet goed werkt en ik zal kijken of ik het kan fixen.

    Nog doen:
    - Co-auteurs krijgen mail bij nieuwe reacties
    - Co-auteurs moeten story kunnen lezen wanneer deze nog niet actief is
    - Co-auteurs moeten stories/hoofdstukken kunnen (de)activeren
    - Stories vermelden op je profiel

    Update:
    - Chapters kunnen geactiveerd worden!
    - Samenwerk stories worden getoons op je profiel (bij Instellingen kun je dit uitzetten)
    - Co-auteurs ontvangen voortaan mail bij reacties
    - Co-auteurs kunnen nu ook niet-geactiveerde stories/chapters lezen

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 10:33 ]


    Dit is mijn signature...

    Wat een droge vragen en vooral antwoorden. _O_

    YAY! Dat is zo handig! Nu is profielen delen (wat toch net iets riskanter is) niet meer nodig!!!!:D


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Geweldig idee (nerd)


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Nog te doen
    'Mijn samenwerkingen' toevoegen aan 'ingelogd als' met daarin waar je aan meewerkt en aan welke verhalen van jou anderen meewerken. :Y)?


    Life is hard and then we die

    PROBLEM!

    ik werk met een vriendin aan een story, nou had ik een hoofdstukje geschreven. Maar ik kon hem nergens activeren. Als ik op opslaan klikte, kreeg ik wel een mail dat er een nieuw hoofdstuk was, maar hij stond niet online. Én, ik kan het hoofdstuk ook niet meer verwijderen, en mijn vriendin kon/kan hem ook niet activeren of verwijderen. Oplossing?

    PUKKELxDING schreef:
    Nog te doen
    'Mijn samenwerkingen' toevoegen aan 'ingelogd als' met daarin waar je aan meewerkt en aan welke verhalen van jou anderen meewerken. :Y)?

    Deze informatie staat al bij Mijn Stories :)


    Dit is mijn signature...

    celieber schreef:
    PROBLEM!

    ik werk met een vriendin aan een story, nou had ik een hoofdstukje geschreven. Maar ik kon hem nergens activeren. Als ik op opslaan klikte, kreeg ik wel een mail dat er een nieuw hoofdstuk was, maar hij stond niet online. Én, ik kan het hoofdstuk ook niet meer verwijderen, en mijn vriendin kon/kan hem ook niet activeren of verwijderen. Oplossing?


    Wij hadden ook zo iets. We hebben een gedeeld account, maar onszelf daar als co-writers aantoegevoegd.
    Mijn vriendin ging toen vanaf haar account allemaal hoofdstukjes erop zetten -niet activeren dat kan immers niet als cowriter-. Maar toen we met het gedeelde account wilde activeren, lukte dat niet. Verwijderen is ook niet mogelijk, dan komt de melding: Je kunt alleen aan je eigen story werken ofzoiets iig. Maar de mail dat er wat geactiveerd zou zijn komt wel binnen.
    Het is irritant dat er nu hoofdstukken staan die we niet kunnen activeren, maar ook niet kunnen verwijderen. Is daar wat aan te doen?


    Blond+Blond=VeryBlonde xD

    StoryBelle schreef:
    I will tell you once again, Rutger.
    You're epic.
    _O_


    hoi, jij bent leuk.

    Cool!!!
    weer een goede uitvinding van Rutger!!!(Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Maar is het niet beter als de co-auteur ook hoofdstukken kan activeren? Anders is dat toch precies hetzelfde als je samen schrijft en je hoofdstukken gewoon doorstuurt en die worden dan geupload door de hoofd auteur? Want de hoofd auteur moet dan ook eerst online komen om die te gaan activeren...
    En bijvoorbeeld als je een story samen schrijft, kan het dan dat het ook op het profiel van de co-writers wordt weergegeven? Zou dat niet handiger zijn?
    Anyway, dat zijn maar ideetjes. : D


    Where there is a sea there are pirates...

    Weer een heilig idee! ^^
    Thanks again Rutger! <3


    Deep inside, I've never felt alive

    Nu als de andere persoon een deel schrijft maar niet activeerd, waarom kan jij dat dan niet activeren?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dankje! x)


    All my life I've been waiting for something that never came.

    StoryBelle schreef:
    I will tell you once again, Rutger.
    You're epic.
    _O_


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    celieber schreef:
    PROBLEM!

    ik werk met een vriendin aan een story, nou had ik een hoofdstukje geschreven. Maar ik kon hem nergens activeren. Als ik op opslaan klikte, kreeg ik wel een mail dat er een nieuw hoofdstuk was, maar hij stond niet online. Én, ik kan het hoofdstuk ook niet meer verwijderen, en mijn vriendin kon/kan hem ook niet activeren of verwijderen. Oplossing?


    Wij hebben er ook last van, ik heb samen met een vriendin een verhaal, en ik wil een hoofdstuk activeren dat zij geschreven heeft, maar dat gaat niet... Er staat dat het hoofdstuk geactiveert is, maar hij activeert niet...


    Onnellissuus Maanpaossa