• heeft hele mooie ogen :Y) Kijk maar;



    klik voor een groter formaat

    Ja, ik was aan het kloten met mijn nieuwe camera en toen had ik die foto gemaakt, die ik persoonlijk wel heel mooi vind. En zegt nou zelf, zijn ogen zijn toch mooi? (cat) Oh, en die kat heeft gewoon eyeliner op. -zie die zwarte randen om zijn ogen-

    Om het topic ook nog nuttig te houden, mogen jullie hier foto's neer droppen van jullie mooie, speciale of ietwat aparte katten :Y)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 18:56 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    deze vind ik ook zo grappig:


    As travars

    Bert(y)



    Simba



    We hebben nog 2 katten, maar daar heb ik geen foto's van op mijn compu staan, wel op mijn camera... En daar kan ik niet mee overweg qua foto's overzetten

    En bij Sparta dacht ik aan: This. Is. Spartaaaaaaaaaaaaaaaaa


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Awww, al jullie katten zijn zo lief ^^
    haha, misschien moet ik nu ook nog foto's van Nero, Kaj en bas plaatsen x'D -ja, ik heb er nog 3 naast Sparta-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ^ Ja, doen! :3


    Let the Night embrace you

    Applejack schreef:
    Awww, al jullie katten zijn zo lief ^^
    haha, misschien moet ik nu ook nog foto's van Nero, Kaj en bas plaatsen x'D -ja, ik heb er nog 3 naast Sparta-


    Yes! I love cats :}


    As travars


    Mijn 4 katten <3

    Helemaal bovenin: P-Jay
    Daarnaast: Nala
    De zwarte: Sofietje
    En onderaan: Pim (heart2) (mijn kat dus)


    -

    Sparta is gewoon 20% cooler :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mensen, mensen..

    THIS


    IS


    SPARTA!

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 20:15 ]


    Signature:

    Nero:



    Kaj:



    Bas:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    Nero:



    Kaj:



    Bas:


    Bas ligt er echt mega cute bij (H)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Applejack schreef:
    Bas:

    [/i]

    Basschreef:
    Heeeelp! the couch, it is eating meehhhh! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ons Musti is kei dik, door mij. :x
    Ik en mama zijn allergisch aan katten maar hij leeft buiten, al zo'n 15 jaar lang, maar hij word goed verzorgd! Hij en nog een andere poes (Frommelke) werden hier achter gelaten door de vorige bewoners. Frommelke is door een stomme vergissing vermist. :C En ons Musti heeft groene ogen dus hij past bij me. (a) Maar hij zaagt enorm! En dan word ik soms ambetant, zeker als ik ergens naartoe moet. Maar net om die karaktertrekjes zou ik hem érg hard missen moest 'ie ooit... Maar daar denk ik nu nog niet aan! En oh, hij is bang van kippen en komt naar mensen toe. 8D Speciaalerd die Mus! <3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb geen foto's van mijn kat op de pc staan. Maar het is een Garfield lookalike en hij houdt ervan om in mijn stinkende sporttas te gaan liggen. (a)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Sassette schreef:





    Wij hebben dezelfde borden (wbw)

    Postcards schreef:
    Ik heb geen foto's van mijn kat op de pc staan. Maar het is een Garfield lookalike en hij houdt ervan om in mijn stinkende sporttas te gaan liggen. (a)


    Katten houden van alles dat maar ruikt naar zweet. Altijd als ik ziek ben, dan liggen die katten van mij in mijn oksels en ze steken altijd hun kop in de schoenen van mijn moeder x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.