• Het is ondertussen al bijna twee jaar geleden dat het laatste topic hiervan gesloten is, en ik vind dat Q wel wat meer loooove kan gebruiken, dus lijkt het me leuk dit opnieuw op te starten! Het idee komt van Colossus ergens lang geleden in 2012.

    Het idee is simpel, je geeft gewoon een complimentje aan de persoon boven je! Omdat iedereen complimenten leuk vind en ze ook gewoon verdient. (:


    What would Emma do?

    Je ben een super enthousiast en vreselijk lieve meid. Wat jij allemaal doet voor je mede-users hier op Q, het is niet te tippen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nou allereerst heb je een ontzettend mooie naam ;) En van wat ik van jou meegemaakt heb, ben je een ontzettend vriendelijk persoon! ^^ En ik had je eerdere topic gezien over Gandhi, dus ook wil ik even zeggen dat ik het heel mooi vindt dat je je door mensen als hij laat inspireren!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik ben echt altijd heel dol op je enthousiasme hier op Q. Dat is echt leuk om te zien. (:


    The truth is out there.

    Je hebt een onwijs gaaf profiel en volgens mij ben je een heel lief mens! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je bent creatief, aardig en gewoonweg awesome <3


    26 - 02 - '16

    Je username is giga-mooi!


    You are my piece of paradise.

    Ik vind je een heel creatief persoon en ik weet zeker dat er een ware auteur in je zit!

    Ik ken je niet, maar ik kan wel zeggen dat je heel mooi bent. Want ik vind iedereen mooi op zijn/haar eigen manier :3

    Je profiel foto is ontzettend schattig!


    Scissorhands in Tim burton stijl! I love it!

    [ bericht aangepast op 8 maart 2016 - 13:40 ]

    Ik ben gek op je profielfoto

    Je geeft uit jezelf al een hele aardige uitstraling,
    ookal ken ik je niet :)


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    je bent iemand om te knuffelen want you are one of the sweetest I know.

    Uh jij bent gewoon de liefste persoon op aarde ok?
    en je bent een mohammed laten we dat niet vergeten


    I live for the applause, you will die for it.

    1) Ik vind je profielfoto wel heel nice :3
    Voor de rest ken ik je eigenlijk niet dus ik zou niet goed weten wat te zeggen :p


    The soul needs autumn.

    Ik vind dat je profielfoto, naam en profiel echt heel erg mooi samen horen. Het straalt rust en vrede uit. ^^ Ik vind je ook altijd heel erg aardig overkomen op het forum.


    What would Emma do?