• Hallo Quizletters!
    Er is weer een nieuwe officiële wedstrijd op Quizlet. Deze keer houden we een Templatewedstrijd!

    Deze wedstrijd zal zich vanaf nu elke maand voordoen, dus als je nu geen inspiratie hebt, heb je nog altijd kans!


    Dat houdt in dat je dus zelf een template mag ontwerpen! Stel de template dan in op een eigen creatie/profiel en zend de link ervan naar eentje van de juryleden.

    Je kan niet meer meedoen!

    De juryleden zijn:
    - Pusheen
    - Reassurance
    - Remembrall

    De juryleden zullen de template dan beoordelen en de beste/mooiste creaties worden beschikbaar gesteld naar alle users toe. Dan kunnen zij uit de lijst kiezen of zij die willen gebruiken.

    Er zullen uiteindelijk drie winnaars gekozen worden en de inzendingen sluiten op 19 oktober 2011.

    We wensen jullie veel succes met het maken van een template!


    Weet je niet zo goed wat een template is of hoe je er eentje kan maken? Kijk dan eens op de helppagina:
    - Wat is een template?
    - Hoe maak ik een template?




    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 12:45 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 okt 2011 - 20:29 ]


    Let the Night embrace you

    ff vraag, na deze zijn er dus 3 templates waar je uit kun kiezen..
    En volgende maand is het er weer... zijn er na die wedstrijd dan in totaal 6 templates waar je uit kun kiezen of worden de 3 templates uit de vorige wedstrijd weggedaan?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    ff vraag, na deze zijn er dus 3 templates waar je uit kun kiezen..
    En volgende maand is het er weer... zijn er na die wedstrijd dan in totaal 6 templates waar je uit kun kiezen of worden de 3 templates uit de vorige wedstrijd weggedaan?

    Nee, die zullen blijven. ^-^
    Volgende keer zullen er waarschijnlijk minder winnaars komen, maar daar zijn we nog niet helemaal uit.


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    (...)
    Nee, die zullen blijven. ^-^
    Volgende keer zullen er waarschijnlijk minder winnaars komen, maar daar zijn we nog niet helemaal uit.


    Owkeej (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Waar kun je trouwens zien wie zich allemaal heeft aangemeld?

    Bonne chance (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Leuk ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Leuk idee!


    Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow.

    Ik heb een gemaakt :D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Myles schreef:
    Waar kun je trouwens zien wie zich allemaal heeft aangemeld?

    Staat vanaf nu bovenaan in de lijst! ;D


    Let the Night embrace you

    Ik heb er niet echt nood aan, maar een leuk idee I guess.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Die van Remains vind ik leuk :3.


    To infinity and beyond •

    zayntastic schreef:
    Die van Remains vind ik leuk :3.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    zayntastic schreef:
    Die van Remains vind ik leuk :3.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik doe mee!


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    oew ik wil meedoen ^^