• Amélia Felicia de la Márene is een Frans meisje van 21 jaar oud, wonend in Londen. Haar leven is prima nu, maar vroeger is dat wel anders geweest. Ze leefde tot haar zesde in Versailles in Frankrijk, maar toen haar ouders en broer overleden in een auto-ongeluk, is ze verhuist naar haar oom en tante in Londen. Vroeger heeft ze periodes gehad waar ze heel depressief was, omdat ze haar ouders en broertje miste, maar daar is ze overheen gegroeid en nu studeert ze geschiedenis aan het King's College in Londen.

    De story
    Onbekende personen, historie, avontuur
    Tegenwoordige tijd, ik-vorm.

    Waarom het plaatje? - You'll figure out when you read the story.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 17:02 ]


    Destroy what destroys you.

    Dit klinkt gaaf.


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Dit klinkt gaaf.


    yay, haha ;D ik heb er heel lang over nagedacht, en ik heb besloten om het toch uit te gaan schrijven.


    Destroy what destroys you.

    No offence, en niets persoonlijks, maar je schrijfstijl spreekt me niet aan. Sorry. -voelt zich nu schuldig-
    Het lijkt me op zich wel een tof verhaal, maar ik ga het niet volgen.


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    No offence, en niets persoonlijks, maar je schrijfstijl spreekt me niet aan. Sorry. -voelt zich nu schuldig-
    Het lijkt me op zich wel een tof verhaal, maar ik ga het niet volgen.


    Oké, wat is er mis mee dan? Misschien kan ik het nog iets aanpassen.
    Deel een is ook slecht, moet ik zeggen, misschien herschrijf ik hem nog een keer

    En je hoeft je niet schuldig te voelen hoor, ik vind het fijn om te horen dat je het in ieder geval gelezen hebt (;


    Destroy what destroys you.

    Prometheus schreef:
    (...)

    Oké, wat is er mis mee dan? Misschien kan ik het nog iets aanpassen.
    Deel een is ook slecht, moet ik zeggen, misschien herschrijf ik hem nog een keer

    En je hoeft je niet schuldig te voelen hoor, ik vind het fijn om te horen dat je het in ieder geval gelezen hebt (;

    Ik vind de manier waarop je omschrijft... Dat ligt me niet helemaal. Dat het in de tegenwoordige tijd is, daar kan ik mezelf wel overheen zetten, maar de rest struikel ik dan toch over.


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Ik vind de manier waarop je omschrijft... Dat ligt me niet helemaal. Dat het in de tegenwoordige tijd is, daar kan ik mezelf wel overheen zetten, maar de rest struikel ik dan toch over.


    Oh, oké. Dat wordt moeilijk om te veranderen. Sowieso, ik schrijf altijd in TT, maar dat omschrijven zit in me. Helaas (:


    Destroy what destroys you.

    Prometheus schreef:
    (...)

    Oh, oké. Dat wordt moeilijk om te veranderen. Sowieso, ik schrijf altijd in TT, maar dat omschrijven zit in me. Helaas (:

    Ik wens je in ieder geval succes met de rest van het verhaal. Je bent wel goed, het is alleen niet mijn smaak. (:


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Ik wens je in ieder geval succes met de rest van het verhaal. Je bent wel goed, het is alleen niet mijn smaak. (:


    Oké & bedankt (:


    Destroy what destroys you.

    Dan Brown - De Da Vinci Code.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Penguin schreef:
    Dan Brown - De Da Vinci Code.


    sshht. :') oké, het was mijn inspiratiebron, meer zeg ik niet.


    Destroy what destroys you.

    Prometheus schreef:
    (...)

    sshht. :') oké, het was mijn inspiratiebron, meer zeg ik niet.

    Dat was al een beetje duidelijk.
    Ik zal eens kijken, als ik weer wat tijd heb van school.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall