• Naar aanleiding van dit Topic heb ik besloten wat rolletjes uit te delen.

    Ik zoek:
    -4 zusjes tussen de 17 en 26 jaar (het liefst ook een donker meisje en een Chinese/Japanse) Mentha, Storybelle, Obliviatum, HES

    -Advocaat:
    -voornaam
    -achternaam:
    Leeftijd(wel een ouder persoon):
    -woonplaats:
    -Uiterlijk(foto mag, maar GEEN bekend persoon!):
    -Innerlijk:


    -Zus van Stevie(de moeder)
    -Butler van de familie Szatan
    (Moeten beide wel oudere personen zijn, Stevie is inmiddels ook in de 50 dus geen zus van 20 jaar xD.. Ook de butler is al een flinke tijd bij de familie Szatan aanwezig en geen jochie van 16-25 jaar..)
    The List:
    -voornaam
    -achternaam
    -leeftijd
    -nationaliteit
    -woonplaats
    -uiterlijk(foto mag, maar GEEN bekend persoon!)
    -innerlijk
    -beroep/opleiding
    -ouder(s)
    -relatie
    -korte biografie

    Ik kies niet de eerste, maar de beste!
    Bij voorbaat dank ^^

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 19:27 ]

    -voornaam Ariade
    -achternaam Mykros
    -leeftijd 16 jaar oud.
    -nationaliteit Ariade komt uit Frankrijk.
    -woonplaats Parijs, maar ze is naar Amerika Boston verhuisd.
    -uiterlijk(foto mag, maar GEEN bekend persoon!)


    Ariade heeft heel lang glovend, donker bruin haar, meestal een goud kleurige haarband erin. Ze heeft heel veel mascara en oogschaduw meestal smokey eyes. Ariade heeft heel licht blauwe ogen. Lichte huidkleur en mooie lippen. Ze heeft meestal hoge hakken aan, een korte broek, rokje of skinny jeans, een topje en een jack erover heen.
    -innerlijk Ariade is een lief, maar ook heel brutaal en arrogant meisje. Ze is heel erg koppig en ook heel zelfstandig. Ze houdt heel erg veel van harde muziek en ook wel piano muziek. Ze is voelt zich meestal alleen, doordat haar vader er bijna nooit is, maar ze gaat heel goed om met haar broer om.

    -beroep/opleiding Ariade is een singer song writer, waar ze heel goed mee verdient en daar mee prongt. Daardoor heeft ze heeft vaak feestjes en gaat ze los.

    -broers/zussen, de zes andere waar ze niets van weet en nog een oudere broer Daniel van 19 jaar oud, waar ze heel goed mee kan opschieten.
    Daniel zijn moeder is hertrouwt met de vader van Ariade, maar ze zorgt niet echt voor ze, want ze mag Ariade absoluut niet.
    -ouder(s) Stevie en haar vader een succes volle zakenman Christopher.
    -seksuele geaardheid Ze valt op jongens, ze is hetero.
    -relatie Ze heeft al twee jaar een relatie met haar vriendje Alec Sawyer.


    Innerlijk.
    Alec is heel beschermend over Ariade, doordat hij weet van haar situatie thuis. Hij geeft heel erg veel om haar en gaat ook met haar mee naar de advocaat.
    Hij is heel lief, en is net zoals Ariade heel koppig, hij is ook heel eigenwijs. Alec is meestal heel vrolijk, maar weet wanneer hij serieus moet zijn.
    Hij is helemaal gek van piano muziek, dat hij zelf schrijft.

    -korte biografie (hoe ze is opgegroeid, wat haar vader heeft gedaan na het vertrek van Stevie etc)
    Haar vader is er bijna nooit en ze praten amper met elkaar. Haar broer Daniel zorgt de grootste deel van de tijd voor haar, hoewel hij dat niet altijd wil. Toen Ariade jonger was, heeft ze wel eens over haar moeder gehoord, maar ze is boos op haar, want ze voelt zich verlaten.
    Ariade brengt de meeste tijd door liedjes schrijven en schoppen met haar vriendinnen. Voor de lol kookt ze ook veel met haar broer.
    Op school is ze een wiskunde genie, maar dat weet niemand, ze heeft bijna geen moeite met de vakken, alleen vindt ze gym niets.
    In de aula van de school repeteert ze met de band en hangt ze rond bij het winkelcentrum.
    Haar woede over haar moeder is ze begonnen met opschrijven en later is ze daar mee door gegaan, zo is ze begonnen met liedjes schrijven en gitaar spelen. Meestal speelt ze ook piano.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 18:10 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik ben nu moe, maar ik ga morgen zeker even een rol voor je bedenken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    Ik ben nu moe, maar ik ga morgen zeker even een rol voor je bedenken.


    dank u ^^

    (wbw) *gaat werken*
    Kan zijn dat je hem pas morgen krijgt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ik ga mijn best doen, ik kan maar proberen
    heel goed gaat hij waarschijnlijk niet zijn


    Cool, neat, swell -Cry

    StoryBelle schreef:
    (wbw) *gaat werken*
    Kan zijn dat je hem pas morgen krijgt.


    Haha, heb je niets te doen of zo? xD

    Obliviatum schreef:
    ik ga mijn best doen, ik kan maar proberen
    heel goed gaat hij waarschijnlijk niet zijn


    Dank u ^^

    Ik vul morgen een rol in. Het is nu te laat..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Hel schreef:
    (...)

    Haha, heb je niets te doen of zo? xD


    *kijkt naar to-do list* Ja-wel!!
    Maar ik vind dit verhaal leuk 8D -nu al-


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    mag het ook een koreaanse of japanse zijn ^^


    Cool, neat, swell -Cry

    Obliviatum schreef:
    mag het ook een koreaanse of japanse zijn ^^


    Staat er ook he ;)
    zolang ze maar geen namen hebben van bekende personen/personages of foto's van bekenden (zo heel veel Japanners ken ik niet dus dat scheelt dan weer :p)

    Hel schreef:
    (...)

    Staat er ook he ;)
    zolang ze maar geen namen hebben van bekende personen/personages of foto's van bekenden (zo heel veel Japanners ken ik niet dus dat scheelt dan weer :p)

    hehe, ik ken er wel een paar, dus ik zal er op letten geen bekende te nemen. De naam mag ook koreaas ofzo zijn? ik vind dit echt leuk :'D


    Cool, neat, swell -Cry

    Obliviatum schreef:
    (...)
    hehe, ik ken er wel een paar, dus ik zal er op letten geen bekende te nemen. De naam mag ook koreaas ofzo zijn? ik vind dit echt leuk :'D


    Dat mag ^^, moet je alleen niet vergeten dat de vader wel een Koreaan moet zijn he, want Stevie is een Amerikaan en dus gewoon 'normaal blank' xD

    Temperance
    Sharp
    21 jaar
    Deens.
    Odense.


    Ze is een beetje verlegen en angstig naar buiten toe, maar van binnen gelooft ze in naastenliefde en in God. Dat maakt haar tot een ontzettend aardig meisje. Maar van de andere kant is ze ook snel boos te krijgen. En ze is vrij betweterig, wat veel mensen niet leuk vinden. En ze is een tikkeltje autistisch.
    Geneeskunde
    Niet, nür haar oude, aardige vader.
    Haar vader dus.
    Meisje. Of wat bedoel je. Ze is biseksueel.
    En heeft een vriend. Christian Pråg.
    Ze is opgegroeid in Kopenhagen, maar later verhuisd naar Odense om daar vervolgens geneeskunde te gaan studeren. In Odense ontmoette ze ook Christian, die een paar jaar hoger zit in geneeskunde.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 19:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zou je kunnen melden?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt