• Ik vind Pippi Langkous nog echt fucking vet! En jullie? c:

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 0:42 ]


    We accept the love we think we deserve.

    RainbowDash schreef:
    OEH!

    HAMTARO!






    this hamtaro tijde WOEH
    Hamtaroo
    als we samen werken zijn we sterker :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storytime schreef:
    (...)
    Van vroeger, echt vanuit mijn jeugd, niks meer.


    Omdat je het kinderachtig vindt en niet meer leuk wilt vinden?


    quidquid excusatio prandium pro

    Midna schreef:
    (...)
    this hamtaro tijde WOEH
    Hamtaroo
    als we samen werken zijn we sterker :$


    HAMTAAAAAAARO! :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Midna schreef:
    (...)
    this hamtaro tijde WOEH
    Hamtaroo
    als we samen werken zijn we sterker :$


    Dat was altijd zo leuuk !


    Danmarks Dynamite.

    OW OW OW !!! the why why family !!!
    klik en luister ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    RainbowDash schreef:
    OEH!

    HAMTARO!






    Ik heb hamtaro op DVD*O*


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Abernathy schreef:
    (...)
    Ik heb hamtaro op DVD*O*


    OMG!
    Als er zometeen aangebeld wordt: Dat ben ik die hamtaro komt kijken :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Omdat je het kinderachtig vindt en niet meer leuk wilt vinden?

    Nee omdat de dingen die ik toen leuk vond ik nooit meer heb gezien en ik ze daarom ontgroeid bent, denk ik. Ik snap waarom ik het leuk vond en als ik er aan terug denk vind ik het nog leuke herinneringen maar om nu te kijken niet meer. Het na deel van kinderprogramma's is dat ze voor jonge kinderen zijn, dus ik ben te ver in mijn ontwikkeling om dat nog leuk te vinden, althans de dingen die ik keek.
    Ik zeg niet dat jullie kinderachtig zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    RainbowDash schreef:
    (...)

    OMG!
    Als er zometeen aangebeld wordt: Dat ben ik die hamtaro komt kijken :Y)

    Dude.. neem mij ff gelijk mee wil je :$
    wel eerst langs me ma.. neem ik Diablo gelijk mee.. en jij moet snoozer meenemen !! kunnen ze vriendjes worden ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wacht ik weet nog iets van vroeger wat ik leuk vind, 2 dingen zelfs.
    Disney(films) en Mr. Bean


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    RainbowDash schreef:
    (...)

    OMG!
    Als er zometeen aangebeld wordt: Dat ben ik die hamtaro komt kijken :Y)

    Ik heb zo bijna alle TV series van vroeger, lang leven een zusje van 4 hebben.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Abernathy schreef:
    (...)
    Ik heb zo bijna alle TV series van vroeger, lang leven een zusje van 4 hebben.


    ja leuk zusje van 4 XD ik heb hier alleen dora en djiego liggen XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storytime schreef:
    (...)
    Nee omdat de dingen die ik toen leuk vond ik nooit meer heb gezien en ik ze daarom ontgroeid bent, denk ik. Ik snap waarom ik het leuk vond en als ik er aan terug denk vind ik het nog leuke herinneringen maar om nu te kijken niet meer. Het na deel van kinderprogramma's is dat ze voor jonge kinderen zijn, dus ik ben te ver in mijn ontwikkeling om dat nog leuk te vinden, althans de dingen die ik keek.
    Ik zeg niet dat jullie kinderachtig zijn.


    Oftewel: Je hebt ze zo lang niet gekeken dat je niet weet of je ze niet nog leuk vindt, maar denkt dat je ze niet leuk vindt! Dus je moet ze gewoon nog eens kijken :Y)

    en "te ver zijn in je ontwikkeling" is onzin bij echt goeie kinderprogrammas, die bevatten dingen die je eigenlijk pas op latere leeftijd, als je het nog eens kijkt snapt. Het enige wat mij stoort aan kinderprogrammas is hoe voorspelbaar ze lopen, maar op een gegeven moment leer je af om te proberen te voorspellen hoe het zal lopen en is ook dat probleem weg :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Abernathy schreef:
    (...)
    Ik heb zo bijna alle TV series van vroeger, lang leven een zusje van 4 hebben.


    Ik neem een slaapzak mee en kom bij je wonen :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Midna schreef:
    (...)

    ja leuk zusje van 4 XD ik heb hier alleen dora en djiego liggen XD

    Mijn zusje kijkt nu alleen de smurfen, ze heeft tijden dan kijkt ze alleen maar dora en ga zo maar door, dan pik ik de andere DVD's in
    @Alwin je komt maar, maar dan wel bij mijn vader kan je helpen me stiefmoeder uit huis te pesten

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 1:17 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)