• ik zoek een bepaalde attractie en ik kan me niet eens het naam v/d attractiepark herrineren. Ik heb al op verschillende manieren geprobeerd erop te komen, maar geen resultaten.
    ik beschrijf het attractie wel even.

    het was een attractie waarbij je met z'n 3'en in een soort openraket gaat zitten met vlak achter je een ander raket met weer 3 mensen aan de jullie raket vastgebonden en je gaat dan zogenaamd het heelal in. Het gaat met een snelheid en is helmaal niet gevaarlijk. Ik herrinner me dat zelfs mijn neef van 3 erin mocht. eenmaal "daarboven" kom je een grote spiegel tegen en dat is alles wat ik me even herrinnert.
    Het is ook niet het ene waarbij je zogenaamd het raket gaat bestuderen door op knopjes te gaan drukken enz. Het was ook niet het EpcotCenter, sinds die attractie in een griezelige/enge attractiepark was.


    -

    Space Mountain, Disney World. Die attractie was echt geweldig!
    Ohnee, Disney Epcot, dacht ik. :'D

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 23:38 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    In Disney hebben ze iets van een spacerocket ding? Nooit in geweest dus ik weet niet of die spiegel etc er is maar dit was het eerste wat er in me opkwam ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Daikazoku schreef:
    Space Mountain, Disney World. Die attractie was echt geweldig!
    Ohnee, Disney Epcot, dacht ik. :'D

    Ja die dacht ik dus ook ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Daikazoku schreef:
    Space Mountain, Disney World. Die attractie was echt geweldig!

    echt waar? is het die?
    misschien dat het veel veranderd is met de tijd, want ik zag net een video op YT erover en het lijkt op een kant wel erop maar dan weer niet.


    -

    Dacht dat dit over hem ging:



    T'is al laat.
    OT: Geen idee, sorry.


    ars moriendi

    Mockingjayz schreef:
    (...)
    echt waar? is het die?
    misschien dat het veel veranderd is met de tijd, want ik zag net een video op YT erover en het lijkt op een kant wel erop maar dan weer niet.

    Is het een attractie die heel snel gaat of een langzame waar vanalles wordt uitgelegd door de tijd heen?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Daikazoku schreef:
    (...)
    Is het een attractie die heel snel gaat of een langzame waar vanalles wordt uitgelegd door de tijd heen?


    het gaat heel snel alleen met dan af en toe een beetje minder vaart, zoals als je langs de spiegel gaat.


    -

    Mockingjayz schreef:
    (...)

    het gaat heel snel alleen met dan af en toe een beetje minder vaart, zoals als je langs de spiegel gaat.

    Dan is het denk ik Space Mountain.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Daikazoku schreef:
    (...)
    Dan is het denk ik Space Mountain.

    owke, dankje :)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 23:54 ]


    -

    Mockingjayz schreef:
    (...)
    owke, dankje :)

    Anders moet je even een filmpje zoeken om het zeker te weten. x3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Het doet me eigenlijk meteen denken aan the tower of terror uit Disney world, is dat hem niet toevallig?

    Hier is een filmpje, het is wel een onduidelijk filmpje, maar het is tenminste iets. (:


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Paintball schreef:
    Het doet me eigenlijk meteen denken aan the tower of terror uit Disney world, is dat hem niet toevallig?

    Hier is een filmpje, het is wel een onduidelijk filmpje, maar het is tenminste iets. (:

    nee, die is het ook niet ;)


    -