• Oeeeh, vanavond is de eerste liveshow van So You Think You Can Dance!:D Leukleukleuk!
    Nog meer mensen die gezellig voor de tv hangen om SYTYCD te kijken vanavond? ;D


    Bad decisions make good stories.

    Ikke!

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 17:48 ]

    Mijn vader vindt dat soort programma's niet leuk )));
    Ik niet dus.


    | Reality is for people that lack imagination |

    UN schreef:
    Mijn vader vindt dat soort programma's niet leuk )));
    Ik niet dus.


    Ah wat gemeen! Ik zou uit protest het express opzetten, en de afstandsbediening uit het raam gooien als ik jou was!:Y)


    Bad decisions make good stories.

    ik ga misschien kijken

    Ik keek de 2 eerste seizoenen. De eerste vond ik leuk. De tweede werd saai en de derde kijk ik gewoon helemaal niet meer. Ik zie alleen graag hiphop en streetdance en van die coole dingen. Al de rest is brol. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik kijk niet... ik zit voor de pc, quizlet en een beetje leren


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik kijk sinds het vorige seizoen. En die vond ik echt helemaal geweldig. Dus nu kijk ik weer. And i still like it.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Moffeltje schreef:
    Ik keek de 2 eerste seizoenen. De eerste vond ik leuk. De tweede werd saai en de derde kijk ik gewoon helemaal niet meer. Ik zie alleen graag hiphop en streetdance en van die coole dingen. Al de rest is brol. (:


    Ja vind ik ook. Ik vind wel dat het opgezet spel is, soms. In de vorige seizoenen wel.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    MadameParis schreef:
    (...)

    Ah wat gemeen! Ik zou uit protest het express opzetten, en de afstandsbediening uit het raam gooien als ik jou was!:Y)


    hahaha, ja, of met de voetbalherhaling voor het beeld gaan staan
    (wbw)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Aquila schreef:
    (...)

    Ja vind ik ook. Ik vind wel dat het opgezet spel is, soms. In de vorige seizoenen wel.

    Goh, in elk programma kan er gesjoemeld worden. Vooral in programma's waar de mensen moeten stemmen!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    UN schreef:
    (...)

    hahaha, ja, of met de voetbalherhaling voor het beeld gaan staan
    (wbw)


    Gewoon stiekem wat stekkertjes uit de tv trekken, zonder dat ze ie het opmerkt... *oeps, ik heb echt geeeeeen idee wat er aan de hand is!* :Y)


    Bad decisions make good stories.