• Ik heb de personen waarmee ik wil samenwerken al gekozen.



    Hoi! (:
    Ik heb nog nooit samen geschreven met iemand, en het lijkt me eigenlijk heel leuk om te doen.

    Voor mij maakt het niet uit wat we zouden kunnen schrijven, ik wil graag over 1D schrijven, maar onbekende personen is voor mij ook goed. ;D Liefst geen Hogwarts, niet dat ik ‘Anti-Harry Potter’ ben ofzoiets, ik ben gewoon niet zo’n Harry Potter-kijker en ik weet er niets van. (:

    Mijn stories zijn: The art of thinking with sounds en Flying. Zoals je ziet, zijn het beiden 1D-fanfics, maar zoals ik al zei wil ik graag ook over iets anders schrijven.

    Groetjes,
    Juliana x

    EDIT: Ik was vergeten te zeggen dat ik ook wel met meer dan één persoon wil samenwerken, haha (:

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 17:13 ]


    It's not always rainbows and butterflies, it's compromise that moves us along.

    Ik zou graag willen, maar ik schrijf al samen met iemand xD
    Ik denk dat je wel snel iemand vind, want je schrijft echt geweldig :)


    I wanna be the very best.

    Ik wil wel samen schrijven met je.

    ik wil wel samenschrijven, maar heb het al redelijk druk met mijn eigen verhaal

    I'd love to !
    Mijn verhaal - like 2 jaar geleden geschrevn en best slecht- word niet echt gelezen & ik schrijf liever samen. Ik ben btw helemaal crazy van 1D <3

    lijkt me leuk:) tsja ik ben een 'halve fan' van 1D, ik ken ze niet zo goed maar ik lees wel alle verhalen en alles van ze, dus dat lijkt me opzich wel leuk dan. nja ik hoor het wel van je...


    Irresistable...

    Het lijkt me leuk. Ik had al een idee voor een 1D verhaal.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Oeh dat is een leuk idee. Ik meld me wel aan! Alleen ben ik wel lui soms met schrijven en schrijf ik soms voor een lange tijd niet.. maar oke. ik zou het leuk vinden. (:

    Ik wil me ook altijd beschikbaar stellen. Het onderwerp staat me al helemaal aan, ghehe. x) Maar goed, ik weet niet of je mijn schrijfstijl geschikt vind, maar dat moet je maar eens op je gemak bekijken bij mijn verhalen. But, sounds great! (:


    Exactly who we are is just enough.

    Ik zou ook wel mee willen schrijven, ik ben helemaal fan van One Direction. Maar wie dan ook niet. ;D Ik vind het ook wel leuk om over onbekende personen te schrijven. Ik weet niet of je me goed genoeg vind, ik vind jou namelijk geweldig schrijven. Lijkt me leuk. (:


    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.

    I would love to write with you! Het lijkt me echt geweldig om met iemand anders aan een 1D story te schrijven (:


    Sometimes we need a little magic.

    Ik zou het leuk vinden, om samen met je te schrijven. (:
    Ik heb zelf twee verhalen over One Direction, dus als je mijn schrijfstijl wil weten, moet je maar even gaan kijken.
    'xxx


    Life is hard, but I'll fight.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 21:26 ]


    Don't worry about life, your not gonna survive it anyway.

    ik zou ook wel met je willen schrijfen, lijkt me wel leuk een keer met iemand schrijfen en heb zelf ook alleen storys over 1d xx

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 21:26 ]


    Don't worry about life, your not gonna survive it anyway.

    Ik zou ook wel willen mee helpen met schrijven(:
    Ik schrijf eigenlijk (bijna) niet op Quizlet, maar ik schrijf mijn verhalen op papier..
    Ik ben superfan van One Direction, en het lijkt me leuk om daar over te schrijven(;
    Ik was gister in Engeland en heb hun fricking boek en cd gekocht. *maakt gelukkig dansje*
    Trouwens ik heb zat inspiratie over verhalen met onbekende personen of bekende. Laat me maar weten wat je wilt.
    Oh ja, mijn schrijfstijl is nogal gedetailleerd, mijn vriendin zegt dat ik zo schrijf dat je alles precies kan inbeelden..
    Ahjoh, ik weet het zelf ook niet.

    Groeten Zoe.

    P.s. Wie vind jij de leukste van 1D?


    Once and Future Love.

    Hoi allemaal,
    omfg bedankt voor alle reactie! ;o Zouden jullie misschien allemaal een stukje willen schrijven en naar mij willen sturen, dan kan ik kiezen met wie ik zou willen samenwerken (: oh, en laat ook even weten of jullie alleen met mij willen samenwerken of met meerdere personen (:

    lots of love! x


    It's not always rainbows and butterflies, it's compromise that moves us along.