• door een *(&**%#^*( kutoorontsteking. ik haat haat HAAT het zo erg! het doet echt pijn en het geluid veranderd de hele tijd, de ene keer zit mijn oor helemaal dicht en de andere keer verschuift de troep in mijn hoor zodat ik alles opeens heel hard hoor (t is een beetje als een zeepbel). op dit moment zit er dus een raar propje in mijn oor en dat doet zo ongelooflijk ***** pijn D:
    waarom zijn jullie nog wakker?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Geen zin om te slapen, ben morgen toch vrij.
    En sims social op FB houdt me wel wakker.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Aiii, klinkt niet echt fijn.. veel sterkte! Ja ik ben nog wakker omdat ik gewoon geen zin heb om te gaan slapen. (aa)


    It's time to be happy again.

    Frappucino schreef:
    Aiii, klinkt niet echt fijn.. veel sterkte! Ja ik ben nog wakker omdat ik gewoon geen zin heb om te gaan slapen. (aa)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aww, dat klinkt echt kut.. sterkte. Ik ben nog wakker omdat ik tot laat bezig was met een onderzoek, en nu niet kan slapen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik lag gister nog te lezen rond die tijd, want ik kon niet slapen door te vveel aan energy drink 's middags :'D
    Maar dat is wel zwaar kut, sterkte!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    heb ik ook al meegemaakt en het doet echt heel veel pijn
    ik kon daardoor niet meer eten en en dan flauwgevallen

    Ik heb de hele nacht niet kunnen slapen van een **** geluid + pijn in mijn been .___.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Veel beterschap.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Uneventful schreef:
    Veel beterschap.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse