• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:46 ]

    Er gaan geruchten dat ie het pas weer de 22e gaat doen, binnekort dus een andere telefoon halen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Asmodeus schreef:
    Er gaan geruchten dat ie het pas weer de 22e gaat doen, binnekort dus een andere telefoon halen.



    Raar dat mijn internet het wel gewoon doet.

    Hale schreef:
    (...)


    Raar dat mijn internet het wel gewoon doet.

    Welke provider heb je?


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik vind het best humor hebben dat allerlei mensen hun bb nu gaan verkopen door één ongelukje van RIM.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Ik vind het best humor hebben dat allerlei mensen hun bb nu gaan verkopen door één ongelukje van RIM.

    Het is gewoon ontzettend irritant dat wanneer je na een dag weer internet hebt, wéér zonder internet zit. Het lulligste is nog dat je er gewoon voor moet blijven betalen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Het is gewoon ontzettend irritant dat wanneer je na een dag weer internet hebt, wéér zonder internet zit. Het lulligste is nog dat je er gewoon voor moet blijven betalen.

    Daarom heb ik gewoon een pc. Internet op je telefoon is gewoon zo onnodig. 'Whoo, ik moet op Facebook/Twitter/Hyves/Quizlet zetten wat ik doe anders verlies ik followers!' Oeh, drama.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik kan wel stellen dat sommigen echt verslaafd zijn aan hun BB. -hier zit er een -:$


    ailoveejoee.

    Goh, wat een drama. Stort je wereld nu in?


    I was an angel living in the garden of evil

    Colibre schreef:
    (...)
    Daarom heb ik gewoon een pc. Internet op je telefoon is gewoon zo onnodig. 'Whoo, ik moet op Facebook/Twitter/Hyves/Quizlet zetten wat ik doe anders verlies ik followers!' Oeh, drama.

    Het kan mij geen drol schelen hoeveel ik followers ik heb, maar ik zit iedere dag twee en een half uur in de trein. Het is doodsaai zonder internet op mijn telefoon, aangezien wi-fi in mijn trein het niet doet.


    Ik ben gemeen xoxo

    Casiraghi schreef:
    Het lijkt net of de wereld nu gaat vergaan omdat het internet van de bb's eruit ligt. (joehoe)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Welke provider heb je?


    Hij doet het dus niet.

    Alleen gistermiddag heel eventjes maar,

    Byebye 12.50.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 10:24 ]

    Hij doet 't nog steeds niet. :/


    Ik ben gemeen xoxo

    Dit geeft voor mij echt de doorslag dat ik een andere mobiel wil, er is niks goeds aan dit kreng :'D Alleen zit ik vast aan een abonnement (no_chears)


    -

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Het kan mij geen drol schelen hoeveel ik followers ik heb, maar ik zit iedere dag twee en een half uur in de trein. Het is doodsaai zonder internet op mijn telefoon, aangezien wi-fi in mijn trein het niet doet.

    Daarvoor heb je muziek of een goed boek. Maar ja. Hoe overleef ik dat dan? Ik zit dagelijks ook lang in de trein en heb geen telefoon met internet, laat staan dat ik op dit moment überhaupt een telefoon heb, aangezien 'm gejat is.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik kon gister weer pingen, maar nu niet meer. ):


    Alleen maar tranen van geluk