• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:46 ]

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Dat was dan best wel gefaald. x'D
    Maar goed, 't kan gebeuren.


    Inderdaad, ik faal. :'D
    Atleast I proudly admit it. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Je lijkt me echt zo'n verslaafd type.

    Myles schreef:
    Je lijkt me echt zo'n verslaafd type.
    Over het algemeen zijn alle mensen met internet op hun mobiel verslaafd XD


    Life is hard and then we die

    ...Gebruiken mensen die dingen dan nog?

    Ik heb geen blackberry, maar een Samsung Galaxy S Plus.

    Ik vind het een beetje jammer dat er meer ophef was over die BB's dan over de dood van een 10-jarig meisje..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Ik vind het een beetje jammer dat er meer ophef was over die BB's dan over de dood van een 10-jarig meisje..

    Jup... Maar ik denk dat de meesten dat hier niet weten. No offence. En eerlijk gezegd zou ik willen dat ik het niet wist.


    I can't even think straight.

    Voiceless schreef:
    Ik vind het een beetje jammer dat er meer ophef was over die BB's dan over de dood van een 10-jarig meisje..

    Dat is omdat meer mensen iets met een bb hebben, dan met het meisje. I know, life sucks.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    (...)
    Dat is omdat meer mensen iets met een bb hebben, dan met het meisje. I know, life sucks.

    Ja, dit ook.
    Het is (hoe lullig het ook klinkt) persoonlijker. Het is hetzelfde als het feit dat er in Afrika nu ook allemaal kinderen sterven, maar het gaat toch over BB's. Die kinderen kennen we niet.


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Ja, dit ook.
    Het is (hoe lullig het ook klinkt) persoonlijker. Het is hetzelfde als het feit dat er in Afrika nu ook allemaal kinderen sterven, maar het gaat toch over BB's. Die kinderen kennen we niet.

    Inderdaad, ook omdat het deels mijn probleem niet is, terwijl het met een bb wel is. Al heb ik geen bb :'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dudley schreef:
    (...)
    Lizz kennende niet echt. :')
    O, en als je een moeilijk woord wilt gebruiken, let dan eerst even op of het woord wel klopt. ;D

    Zelfs Liz (Da's StoryBelle, right? :'D). Gezien 't feit dat je 'sentence' met 3 e's schrijf als ik 't niet fout heb :]
    Ik schreef zelf jarenlang 'sowieso' fout. Hatelijk ><


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Zelfs Liz (Da's StoryBelle, right? :'D). Gezien 't feit dat je 'sentence' met 3 e's schrijf als ik 't niet fout heb :]
    Ik schreef zelf jarenlang 'sowieso' fout. Hatelijk ><


    That would be me, yes. :Y)
    En ja, ook ik maak wel eens fouten.
    Het is alleen zo hatelijk als iemand je iemand op een fotue zin wijst, en ze die daarna alsof maken...

    Thank you for the tip, by the way. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bij mij doet ie 't weer niet.


    Ik ben gemeen xoxo

    De mijne doet het weer.

    Ik denk dat ik onder een steen geleefd heb of zo, maar ik heb helemaal niks mee gekregen van dit 'blackberry zonder internet' gedoe. Oke tot vandaag dan. Maar, het lijkt me klote. Als ik geen internet op mijn telefoon zou hebben zou ik ook balen, je bent gewend om het te gebruiken dus als je het ineens niet meer kan gebruiken is het mooi kut.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.