• Hoe alles hier zo ontzettend veranderd was. Ruim 2/3 jaar geleden was ik hier nog vol op, op een ander account dat wel.Toen was ik hier elke dag, toen leefde ik hier. Toen schreef ik hier voluit verhalen. Toen was hier nog volop de 'Tokio Hotel' hype, alhoewel die toen al iets minder werd. Toen had je echte 'groepen'. Misschien hebben ze die hier ook nog wel, daarvoor zit ik al te lang niet meer op Quizlet. En om maar te zwijgen over de lay-out en alle dingen en frutsels die er bij zijn gekomen. Wie zit er eigenlijk nog op Quizlet van ruim 2/3/4 jaar geleden?

    Ik ben hier sinds 8 juli 2008 - 17:14.
    da's al een hele poos :Y)


    Owl you need is love.

    Ik zit hier 8 maandjes (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zo'n 2,5 jaar nu zit ik op quizlet ook eerst nog met een ander account.. ja ik vind wel dat er aardig wat veranderd was.


    Don't dream your life, but live your dream!

    17 september 2008 geloof ik, 3 jaartjes alweer dus waarvan 1,5 jaar in de crew :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    17 september 2008 geloof ik, 3 jaartjes alweer dus waarvan 1,5 jaar in de crew :)

    Ik zit hier gewoon langer dan jou en ik zit niet eens bij de crew (no_chears)


    -

    Ik zit er al 2 jaar en een half op en Quizlet is inderdaad enorm veranderd. Ergens mis ik het oude Quizlet wel.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik zit hier nu anderhalf jaar op dus..


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik zat hier al toen de series er nog niet eens waren. Dan moest je al die hoofdstukjes zelf zoeken. Geweldig simpel was het toen, maar nu is het toch wel leuker denk ik ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Hierso 2 jaar geleden. Ik weet nog toen ik een Justin bieber story zag die heel beroemd was en ik vond die echt leuk. Dus ging ik een account aan maken. en er waren ook heel veel Tokio hotel verhalen en er waren echt wel leuke mensen enso.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Me. Ik weet ook nog wel dat alle mods gingen staken.. Een paar jaar geleden? Toen was ik nog relatief nieuw, was echt awesome :'D Maar volgens mij is er bijna niemand meer van toen. Die zijn inmiddels allemaal geblokt :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Myles schreef:
    Aangezien ik pas van juli 2010 op Quizlet terecht ben gekomen, nee. (:


    Save me from myself.

    November 2010. Dus, nee.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik ben hier al 4 jaar =)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik dacht dat Quizlet vroeger echt een hele lange lijst met quizzen was enzo, maar dat weet ik niet zeker.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Ik dacht dat Quizlet vroeger echt een hele lange lijst met quizzen was enzo, maar dat weet ik niet zeker.


    Zoiets :'D

    Ik weet nog dat de menu's, van je profiel en de ledenlijst enzo, aan de rechterkant van eht scherm stonden...
    En er waren Quizen, en toen kwam de serie-optie...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.