• Ik was een paar dagen geleden aan mijn verhaal aan het schrijven en wanneer ik het hoofdstuk zelf schreef liep alles zoals gepland, maar als ik nu op Lezen klik verschijnen er in plaats van de Chinese en Arabische (geen idee of het echt Chinees en Arabisch is, maar het doet er niet toe) deze codes.
    Ik zou wel graag de echte originele Chinese tekens gebruiken (en de andere) in mijn verhaal.
    Kan dit opgelost worden of niet?

    Foto wanneer ik klik op Hoofdstuk aanpassen



    Foto wanneer ik op Lezen klik



    klik op de foto's voor groter

    [ bericht aangepast op 13 nov 2014 - 18:46 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik denk niet dat Q de tekens ondersteund en dat je ze dus niet kan gebruiken, maar ik kan fout zitten.


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    Ik denk niet dat Q de tekens ondersteund en dat je ze dus niet kan gebruiken, maar ik kan fout zitten.


    Ja waarschijnlijk niet, maar ik vroeg het me af. Het zou best jammer zijn moest ik ze niet kunnen gebruiken, maar ook geen ramp of zo.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Reid schreef:
    Ik denk niet dat Q de tekens ondersteund en dat je ze dus niet kan gebruiken, maar ik kan fout zitten.


    Dit ja, wat je wel kan doen, is in Paint typen, die foto uploaden en erin zetten


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Quizlet ondersteunt zulke codes inderdaad niet. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gannicus schreef:
    Quizlet ondersteunt zulke codes inderdaad niet. ^^


    Jammer, maar dan zoek ik wel andere woorden.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik heb dat enkele jaren geleden ook eens aan Rutger voorgesteld en hij antwoorde toen dat dat niet echt nodig was.
    Ik vind dat nochtans ook erg jammer, want nu ik Japans studeer, zou ik best wel graag oefenen op quizlet met bv. Japanse blogs of gedichten, ...


    Let the Night embrace you